Nepříhlášený uživatel

1. UNIMARCO rally report

ilustrativní fotografie
22.října 2018

1. UNIMARCO rally report

Ztráty a nálezy, kdo postrádá baterky at se ozve na email rcrallyintercup@gmail.com

Své komentáře můžete posílat na email rcrallyintercup@gmail.com

1. UNIMARCO rally - video od Roman Seifert

1. UNIMARCO rally - fotogalerie od Michal Holínek



Rozhovory s jezdci po skončení závodu

Morbicer David - Jménem společnosti Unimarco bych chtěl všem zúčastněným poděkovat za vzorný přístup k našim prostorům a pokud bude možnost  tak domluvím i další pokračování....Majitel společnosti se přijel podívat i se synem a oplýval optimismem a moc se mu to líbilo....

Dále bych chtěl poděkovat mému spolupracovníkovi Pavlovi,který se zhostil bufetu.Doufám , že Vám všem chutnalo :-) Náš Mates byl spokojený, moc se mu závody líbily a blahopřeju mu k druhému místu jak v závodě tak i v celé sezóně.

1. Trnka Victor - Nevím úplně čím začít. Když se poslední závod ne zcela povedl, ještě k tomu penalizace a díky tomu uplně nulový náskok na Martina, bylo nutné něco zkusit jinak. Když bylo již jasné, že se nepojede v garážích, ale v úplně nové lokalitě, kde je čistý asfalt, tak v duchu jsem byl nadšen, protože tento povrch mám ze všech nejradši. Na druhou stranu auto si s tím už tak nerozumí. Takže jsem začal se ptát, kdo by mi mohl půjčit auto, které by bylo alespoň o trochu lepší než to moje. Nějaký x-ray od Aleše by byla jasná volba, jenže v posledních závodech začal zlobit a taky nebylo jisté zda s ním nepojede sám. Tak jsem zkusil Peťáka, u něj byla naděje na úplně nově postavené auto, ale bohužel by nebylo včas. Nakonec jsem tedy zkusil oslovit Střihouna a ten má naštěstí aut hned vícero a snad ani neváhal a nabídl mi, že to není problém. Takže wow, auto od trojnásobného Mistra ČR 4WD. Co víc si asi přát? No, už jen jedno. Toyota Yaris WRC! Nevím jak se mi to povedlo, určitě by to znova neklaplo, ale získal jsem dokonalý auto, který sám tvůrce označil několika hodně hnusnými slovy, a fakt nádhernou kastli, kterou jsem nesměl nejlíp ani opřít o jemnou deku :D

Den před závodem jsem si cenný balíček vyzkoušel, byl doupraven "na míru". Stačilo vzít baterky, něco do nich napráskat a hurá ráno kolem čtvrtý vyrazit směr Martin, Štěpán, Hradec, atd.... až na místo závodu. Z fotek co jsem viděl, tak jsem se lehce zhrozil, protože auto bylo nastavené na spíš hodně úzké cesty a s velikou potřebou trakce. Niceméně po příjezdu jsem byl mile překvapen, že to rozhodně vypadá mnohem lépe a fotky jen zkreslily realitu. Zázemí v hale bylo TOP, stokrát lepší než mrznutí v garážích ve Zlíně. Shakedown jsem projel jednou, i tak jsem tam nechal hodně ze vzácných penu, který už tak nebyly v dobré kondici. Ale auto vypadalo, že jede skvěle i v rychlých pasážích, asi i dost pomohl masivní aero paket od Toyoty. První RZ se jela zase to rychlé a v cíli jsem si nějak připočítal v hlavě10s a myslel jsem, že jsem celkem dost dostal, ani ne na dvou minutách. Gumy? Styl? Ne, pouhá zmatenost a udýchanost. Zbytku jsem ujel o víc než jsem snil. Nyní bych rád poděkoval Lukáši Zámečníkovi, že mi ukázal správné obutí na celý zbytek závodu. Díky!  Takže zbytek závodu jsem strávil na Pirellkách a auto se zlepšovalo jen tím, že jsem mu víc a víc rozuměl a pracoval s ním, jak bylo třeba. Nikam jsem se nehnal, jen se bavil, protože to auto jelo samo, kam jsem chtěl, dělalo snad půlku věcí za mě a já tam skoro byl zbytečný. Dlouho jsem nebyl takhle klidný při jízdě, protože jsem nic neřešil a jen jel. Takový pocit bych přál každému zažít!

Když Martin trefil fotobuňku, tak mi říkal, že bych ji měl trefit taky, aby to jako bylo fér. Tak jsem mu tu radost udělal a trefil ji omylem taky. Další RZ jsem k tomu měl znovu blízko, ale naštěstí auto už další ránu nechtělo a vyhnulo se (asi taky samo). Celý den mě překvapovalo, že mi ani Martin, ani Vítek pořádně nestíhají, když celý rok jsem od nich spíš dostával a jezdil za nimi s velkým odstupem. Ale na to je odpověď už jasná. Když jsem si stěžoval na auto, že to není ono, tak jsem si nevymýšlel, prostě to tím bylo a za těch 17 let, co už jezdím s modely, bych to poznat mohl. V tomto závodě jsem poznal, že většinou nevyhrává nejlepší jezdec, ať je sebelepší, ale to nejlepší auto. A to si myslím, že v tuto chvíli jsem jednoznačně měl! A proto jsem dokázal vyhrát závod a dokonce i získat titul z nejprestižnějšího a tuším, že i nejstaršího šampionátu u nás. Před pěti lety jsem získal titul v RallyTrophy, což bohužel už byl nejlepší lokální šampionát u nás v Čechách. Nyní jsem získal i ten na Moravě. Mám k tomu ještě tři tituly Mistra ČR, jak ve čtyřkolkách, tak dvoukolkách. Myslím si, že jsem splnil vše, co si může jezdec RC Rally vůbec přát. A je to něco neuvěřitelného! Tohle nezažil možná ještě ani nikdo na světě v této disciplíně. Nelze ani popsat...

Nešlo by to v žádném případě bez Aleše, který pro mě vždy udělal první poslední a bez něj bych tohohle nikdy nedosáhnul. Strašně moc děkuju a doufám, že v tomhle velmi úspěšném spojení budeme pokračovat i nadále, společně s Martinem a Fandou. Bez Peťáka by to samozřejmě taky nešlo, protože ten mě naučil jezdit a řídit a všechno co člověk jako jezdec potřebuje. Jeho připomínky člověk musí brát smrtelně vážně a když je poslechne, dost získá. Asi bych měl zmínit i tátu, který vše platí, protože kdyby řekl konec, tak mám asi smůlu a s ježděním jsem skončil ze dne na den. Pak je tu mnoho dalších lidí, kteří se na mém úspěchu podíleli, ale jsem si jist, že to vědí a nebudou se zlobit, že tu nejsou :~)

IC jsem jel takhle komplet celý asi naposledy, ale stoprocentně bych rád odjel SHERON, možná něco v hale a pokud se pojede i příští rok zde, což doufám, že ano, tak tu cestu přežiju a moc rád se svezu, protože ten závod za těch 8 hodin nudné cesty stojí!

Díky všem co se podílí na pořádání a hlavně ať to nadšení všem vydrží! Uvidíme se na vyhlášení! Děkuju!

2. Kutal Vít - Unimarco rally byla pěkná, mám rád závody, kde se aspoň trochu střídá povrch a to tahle soutěž splnila. Sice to byla nepodstatná část, ale aspoň trochu jsme si zaklouzali. A zbytek trati. No už na shakedownu bylo poznat, že se bude hodně behat, ale jinak se tratě povedly. Už od první rzty bylo vidět, kdo ten titul chce nejvíc a taky kdo se na něho nejlíp připravil. Stylově s nádhernou kastlí Toyoty nás Victor bombardoval, přece jenom jeho auto mělo o dost koní víc než naše R5 :) Když se mi po pár rztách podařilo nastavit konečně auto a dát pneu, které ve výsledku fungovali asi nejlíp, tak jsem zkoušel maximálně zabrat, ale Victor mi vždycky ještě tak o vteřinu ujel, takže titul má určitě zaslouženě. Jinak bych chtěl pochválit depo, které bylo v teple, bufet a pěkné ceny.

Sezóna pro mě začalo docela dobře. 3. místo na INdooru bylo fajn. Věděl jsem kde jsem ty vtěřiny nechal, tak jsem se pořádně připravil na druhý, skoro totožný závod a šlo vidět zlepšení. Klouzavé tratě na parketách mě hodně bavily a, tak když jsem cítil vítězství po krásném souboji s Martinem, nasadil jsem, co největší tempo jsem byl schopný. Všichni asi ví jak se mi to vymstilo. Asi jediná věc o kterou šlo něco urvat byl ten mostek a já jsem tam zlomil poloosu. Ze závodu jsem odjel s nulou. Tím to všechno začalo. Na Totalu zase nula kvůli ulomenému ramenu. A to nemluvím ještě o jiných šampionátech kde jsme měl smůlu. Po těchto závodech už jsem skoro ztratil motivaci. Pak se ale obrátila karta a přišla Jjump rally. Dost jsem si věřil, protože asfalt a zamotané tratě mi většinou jdou. Letos se tratě povedly díky dokončenému hřišti a mě se konečně podařilo vzít plný počet bodů. Další závod byl můj oblíbený Speedway. Žádný závod není takový jako tenhle. Většinou jsem tu měl problém kvůli startovací pozici, letos ale díky problémům v předchozích závodech jsem startoval 3. Nebylo to hodně, ale aspoň něco vymeteno v prvních dvou rz bylo a za to jsem byl rád a snažil se toho využít. Vítězství tady znovu padlo a já už jsem měl docela dobře spravenou chuť po začátku sezóny. Další závod Sheron. Tady jsme se na prvních místech ke konci závodu střídali jak na běžícím páse a byla jen otázka na koho to padne, že začne pršet a závod se zruší, když bude zrovna ve vedení. Byl to Victor, což mu dost pomohlo k získání titulu. Je to prostě rally a je to i o štestí. Dál se jel Michelin. Podařilo se mi zde vyhrát, tratě mi tady připomínají Barum rally, hodně rozbité a klouzavé. Aspoň něco zpestřovalo takto krátký závod. Doufám, že už naposled se jelo na asfaltu, už mi chybí ty legendárń tratě na Hvozdné. Nakonec už zmiňovaná Unimarco rally.

Jsem rád, že letošní sezóna dopadla tak jak dopadla. Bylo to všechno hodně napínavé, do posledního závodu byli tři možní výherci titulu a to mě bavilo. Chci poděkovat všem pořadatelům a sponzorům za super závody a hodnotné ceny. Ještě jednou gratuluju Martinovi a Victorovi za titul.

3. Lysák Tomáš - Zamračené a sychravé počasí nás vedlo k myšlence jaké pneu obout. Konkurence laborovala s pneu a my neměli na výběr. Nakonec jsme zvolili možnost znova prořezat už jednou prořezávané gumy a doufat, že se neroztrhnou. Do závodu jsme šli od začátku naplno. Velmi rychlé a táhlé zatáčky na asfaltu našemu vozu vyhovují a já si v nich libuji. S kluzkým povrchem je to naopak, proto pro nás tahle část RZ byla nejobtížnější. Ovšem pro diváky to bylo nejzajímavěší. Se soupeři jsme se na každé RZ prali o cenné desetinky a byl to napinavý boj. Chci poděkovat pořadatelům za krásný závod a soupeřům za napínavé boje na RZ.

4. Čejchan Martin - Poslední závod sezóny byl opravdu zajímavý. Takový boj o titul je hodně napínavý a ještě víc napínavý když o ten titul bojujete zrovna vy. Victor nasadil potřebnou laťku k vítězství hodně vysoko a jel tak celý závod, takže gratulace Victorovi k titulu. Já jsem se snažil jet rychle a to mě dohnalo k dělání spousty nechtěných chyb a když jsem ztratil cca 5s na jednu zkoušku, tak se ta ztráta hodně navyšovala a na tomto hodně rychlém závodě se to dalo hodně těžce dohnat. Nakonec z toho byl boj o 4. místo což se nakonec povedlo a to stačilo na druhé místo za celou sezónu 2018. Gratuluji i Vítkovi za 2. místo v závodě a za 3. místo v celé sezóně Intercupu. Jinak určitě pěkný areál na rc rally, výborné zázemí, pěkný povrch a jediné co bych změnil tak je to, že většina RZ byla až moc rychlá a krátká, určitě by se to dalo natahat o něco více, aby čas RZ byl okolo 3 minut, či více. Jinak moc pěkný závod a těším se na další souboje někdy příště.

5. Zámečník Lukáš - Do nové lokality jsem se těšil. Věděl jsem už dopředu, že firma Unimarco v čele s Davidem Morbicerem a pořadatelským týmem IC, připraví hezký závěrečný závod. Trochu jsem pozměnil, oproti minulým závodům, nastavení auta a mělo to pozitivní účinek. Sice jsme v závěru prodělal vteřinky díky špatnému zvolení obutí, ale i tak mě dosažené časy potěšily. Snad jsem na příští sezónu našel správné nastavení. Každopádně bych rád areál Unimarca přivítal i v sezóně 2019.

6. Tomáš Mudřík - Poslední závod v nové lokalitě byl super. Děkujeme Davidovi,že jsme tam mohli závodit. Zázemí i tratě byly na nejvyšší úrovni. Do závodu jsem nastupoval s celkem ojetýma dashema, které jsem v průběhu závodu vyměnil za novější.  V celkové klasifikaci jsem se ještě snažil zabojovat o čtvrté místo a dostat se před Davida což se mi nakonec těsně nepovedlo, ale i tak to pro mě byla super sezóna a už se těším na další závody.

8. Pavlát Petr - Na tento závod jsme jeli s tím, že mě zajímá boj o titul a aby si Ayrton zazávodil. Můj dobrý výsledek by byl bonusem navíc. Po dvou úvodních RZtách jsem nasadil úplně sjeté měkké dashe a auto začalo fungovat dokonce i v hale. Bohužel jsem se opět potýkal s nedotáčivostí doleva a s odcházejícími pneumatikami jsem tak byl v některých levých zatáčkách moc dlouhý, což při vyrovnanosti dnešního pole mělo za následek pokles na konečné osmé místo. Ayrton si hrál na mechanika a vyměnil asi 10x za závod pneumatiky (hlavně zadní), takže nakonec došlo třeba i na rallyblocky od Fastraxu, na kterých to bylo spíš na drift než na závodění. Je umíněný, ale učí se a všechno musí vyzkoušet. Nakonec to byl on, kdo si odvezl ze závodu bednu, takže byl maximálně spokojený. Kluci vpředu jedou hodně rychle a hlavně přesně, což když se nasčítá ze všech zatáček, tak jsou z toho sekundy. Gratuluji Victorovi k titulu, který si za předvedený výkon na tomto závodě jednoznačně zasloužil. Martin je rychlý, ale dělá zatím více chyb a Vítek jeden čistě, ale o něco pomaleji. Lokalita nemá z pohledu závodů chybu, je zde rychlý rovný asfalt a kluzký povrch v hale, kde si to člověk může užívat dveřma napřed. Jen bych se pro příště přimlouval za vyhlášení v teple haly místo půl hodiny zbytečného sezení v zimě venku. Přeju všem bohatýho RC Ježíška a na jaře zase naviděnou.

9. Mlejnek Štěpán - Na závěr sezóny jsem se rozhodl jet otestovat nový podvozek pro rok 2019...lokalita a konkurence v Intercupu je k tomu ideální. Povrch se mi moc líbil jak uvnitř haly tak venku. Jediné co my ovšem vadilo bylo uspořádání - tvar dráhy. Střídání pomalých a rychlých úseků je správné, myslím si ovšem, že se to dá udělat lépe. Jinak jsem byl se závody spokojený, zkoušel jsem nějaká nastavení a v RZ 8 dojel na 3.místě, což mne pěkně potěšilo. Díky pořadatelům za závod.

10. Šintál David - V první řadě musím pochválit pořadatele za výbornou přípravu. Tratě mě bavili, líbilo se mi střídání rychlých pasáží s technickými pasážemi. A ten výborný bufet. No a k výsledku, do závodu jsem šel s tím, že musím udržet Toma Mudříka za sebou v celkovém pořadí. Celý závod jsem bojoval s nastavením auta a hledal správné pneumatiky. Ze začátku jsem se držel vpohodě kolem 6. až 8. místa, bylo to hodně vyrovnané. Ale dělal jsem strašně moc jezdeckých chyb, nějak mi to nešlo a postupně přestávali fungovat staré dashe, co jsem jel. Pokazil jsem dvě rychlostky a klesl až na 10. místo. Překvapením pro mě byla výhra v teamech na tomto závodě. V celkovém hodnocení šampionátu jsem po schodě bodů s Tomem obsadil 4. místo. Čtvrtá pozice za takovýma rychlíkama, jako je Viktor, Martin a Vítek, je docela úspěch. Tak další sezónu zase naviděnou.

18. Holínek Michal - No na tomto závodě už o nic nešlo, takže má účast opravdu jen jako zábava. Původně jsem chtěl jet 4WD, ale když jsem viděl, že by Radek neměl s kým závodit, tak jsem zůstal v historicích. No jistě jsem mu a i jiným udělal veeeelkou radost :D. Jinak lokalita zajímavá a super bylo střídání povrchů, já si to opravdu užil a ještě k tomu super depo a bufet. No teď už jen závěrečný večírek a pořádně to vše oslavit. Na závěr poděkuji všem co se letos staraly o závody a to nejen nachystání, ale i celkově zázemí.

19. Jandouš Marek - Krásné erzety, skvělé depo a celkově zázemí. Musím poděkovat za opravdu krásný závod. Výsledky v posledním závodě nic moc. Z důvodů nedostatku času na přípravu auta jsem podobné umístění očekával. Nijak mě to netrápilo skvěle jsem si zajezdil a doufám, že se i v budoucnu podíváme zde na tuto lokalitu.

22. Vymětalík Radek - Svůj výkon hodnotit nechci, ale rád bych okomentoval lokalitu. Tratě se mi v areálu ty Unimarco moc líbily,svou charakteristikou mi připomínaly jednu soutěž v konkurenčním šampionátu. Na rozlehlém nádvoří čistý asfalt, který byl na kousku trati utáhlý a odhalil ještě mé slabiny na autě, tak na zbytku otevřenější, kde jsem si rychlost a jízdu po dlouhé době užíval a vychutnal. Ve vnitřní hale uklouzaný beton mi naopak vůbec nechutnal, ale depo tam bylo naprosto bezkonkurenční. Bohatý bufet za dumpingové ceny, teplo, čisto, sociální zařízení. Za mě jedna z nejlepších lokalit a určitě bych tady jezdil radši, než dvakrát v tělocvičně za sebou, tak jak je v plánu příští rok.

23. Jandouš Josef - Docela mě překvapilo, že 1.UNIMARCO rally dostala proti všem zvyklostem a zaběhlým pravidlům Intercupu ihned koeficient 2. Ač se jednalo o úplně novou rally. Ale nakonec právem měla dvojku. Tato rally areálem, servisem, bufetem, cenami se rázem posunula mezi nejlepší rally roku. A navíc se tím v kategorii děvčat rozhodlo na rally a ne na papíře. A to je dobře.

Krásné tratě, které nabídly část zařezanou, část rychlou, část uklouzanou - prostě perfektní závod na podzim. Osobně se budu přimlouvat k výměně s RC Zlín. V Lípě to bylo 100x lepší. Chtěl bych poděkovat všem co za tuto rally zasloužili. Byla skvělá. Moc dobře jsem se bavil.

PS : SEKI kdyby jsi pořád nedoufal, že se mé Ferrari pokazí a raději běhal, mohl jsi vyhrát.

24. Sekula Petr - UNIMARCO rally 2018 byla úžasná asfaltová soutěž. Byl to první čistě asfaltový závod a pěkně jsem si ho užil. V kategorii 2WD se bojovalo do konce a podařilo se mě urvat pěkné 2.místo. Atmosféra kolem byla perfektní a i zázemí bylo super. Už se těším na příští sezónu na tento závod.

Úvod| Články| Kalendář| Výsledky| Klasifikace| Galerie| Jezdci| Teamy| Pravidla| Historie| Odkazy| Bazar| IZ, spolek.| Kontakt
Intercup logoAll Rights reserved. Unauthorized use of content without written permission is strictly prohibited. Designed by INUA © 2010 INUA s.r.o