Nepříhlášený uživatel

1.Vest rally report

ilustrativní fotografie
6.března 2018

1.Vest rally report

Své komentáře můžete posílat na email rcrallyintercup@gmail.com



1. VEST rally - video od Roman Seifert

1. VEST rally - video od David Kubeš

1. VEST rally - fotogalerie od Josef Vacek

1. VEST rally - fotogalerie od Michal Holínek

1. VEST rally - fotogalerie od Tomáš Mikl

Rozhovory s jezdci po skončení závodu

2. Trnka Victor - Druhý závod, stejná lokalita, více lidí, větší ambice. Auto bylo po minulém závodě tak suprově naladěno, že jsem krom nabití baterie a dotáhnutí šroubků nic na autě nedělal, ale...

Po prvotním projití tratě to vypadalo velmi slibně! Menší hala doznala výrazného pokroku a pokaždé, co se tam jelo, to byla naprostá paráda. Dokonale přesné sklouznutí s vysokou rychlostí byla slast. Velká hala byla občas nerytmická a pomalejší než minule, ale to vůbec ničemu nevadilo. Na první RZ jsem udělal dvě boudy a byl jsem na sebe naštvaný, neboť ztráta nebyla tak velká na prvního a bez těch blbostí to mohlo znamenat vedení. Nicméně jízdu jsem si neužíval jako minule a autu seděl zadek až moc a spíš to vypadalo, že řídím předokolku.

Další RZ se nesly v podobném duchu a ne a ne se dostat tam kam bych chtěl. Místy bylo znát, že auto cuká a nechce se mu jet. Sice jsem s přehledem držel třetí příčku, ale já přijel vyhrát a o třetím místě jsem nechtěl ani slyšet. Někde kolem půlky závodu přišla na řady výměna serva a motoru (minulý závod se měnil regulátor) a už to vypadalo, že by to mohlo mít plný výkon, ale na RZ to zase nejelo a cukalo. Tak jsme začal řešit více nastavení vozu.

Poslední 3 RZ do konce a malé vylepšení se povedlo, ale pořád to nebylo ono. Chyběly poslední dvě RZ a já už viděl, že ztráta 6s je tak jen lehce reálná. Naštěstí šel kolem Peťák a jeho rada byla k nezaplacení! Díky! Auto dělalo co jsem od něj celý závod chtěl a já se postavil na start. Jinak než dokonalá RZ to popsat ani nejde. Prostě neskutečné stíhací tempo a vycházelo komplet všechno. Občas sice auto cukalo a nechtělo se mu, ale nic strašnýho to nebylo a já to neřešil. Bohužel jsem jel tak rychle a vnímal čumák auta a pokličky co následují, že jsem přejel hadici a sen o prvním místě byl tu tam. Než jsem dojel do místa, kdy jsem si říkal, to je divný, tady už jsem snad byl, tak uplynulo spousta času. Tak jsme celý úsek RZ jel ještě jendou a jen byl zvědavý jak se mi tohle povedlo. Zklamaný, naštvaný, atd... jsem dojel do cíle. Ztráta byla minimální, na to jak dlouho trval úsek, který jsem jel znovu a následné vypuštění tempa k cíli. Bylo jasné, že Intercup už nevyhraju, ale v rámci MČR s tímhle tempem musím vyhrát alespoň PS. Co jsem si zadal, tak jsem činil. Bohužel po projetí kolem Vítka, který stál pěkně uklizený na kraji a neblokoval mi cestu, jsem ujel několik dalších zatáček a auto chtělo odpočinek. V tu chvíli jsem měl pocit, že tohle je definitivní konec RC kariéry. Auto se odhodlalo k pokračování po pár sekundách a takovým vlažným tempem dojelo do cíle PS a závodu. Druhé místo v PS je pro mě ještě teď zárak, ale asi to jen dokládá obrovské nasazení, které jsem po celý závod v číslech ani jendou neviděl.

Nakonec tedy to dopadlo o něco lépe než dobře. Gratuluji Martinovi, který konečně jezdí vyrovnané výledky a bude to boj! Ještě, že v IC jsme v týmu a krom toho, že v nich vévodíme, tak i v celkovém hodnocení jezdců jsme o velký kus utekli. Vítek ukázal, že je velký bojovník a těším se na další souboje s ním. Letos by mělo být dostatek příležitostí k porovnání sil, pokud nebude další závod problémový jako tenhle. V MČR se v týmech povedlo zvítězit, i přes Alešovu tragédii v první RZ. Martin Mudřík zajel perfektní závod a celý tým podržel i skvěle zajetou PS. V neposlední řadě musím pochválit Fandu, který vybojoval své první body v PS a to v konkurenci dalších 82 závodníků je něco parádního!

Díky pořadatelům za pěkný závod v teplíčku. Alešovi za nejhezčí Fabii R5 v poli a za velmi povedený design od doby oranžové Fiesty WRC. Upgrade auta je nutný a na další závod bude vše připraveno, aby DuTamRay 2018 předvedl, že patří na stupínek nejvyšší!

4. Zámečník Lukáš - Se čtvrtým místem bych měl být spokojený, ale je tomu tak trochu jinak. Nedokážu na kluzkém povrchu najít správné nastavení a logiku jízdy. V každé RZ jsem dostával časový obklad a to mě se.e!! Každopádně je mi líto Víti Kutala a smekám klobouk dolů, že se nevzdal a šel do toho naplno. Gratuluji i Davidovi Šintálovi za celodenní souboj, poslední RZty mi fakt ujížděl a nevěděl jsem co s tím.

K hodnocení závodu jako celek bych řekl snad jen tohle. Buďme rádi, že má vůbec ještě někdo chuť pořádat RC závody v takovém formátu, v jakém jsou doteď. Nebo vy snad někdo vidíte nastupující generaci?

5. Mudřík Martin - V prvním halovém závodě jsem dojel dvanáctý a to bylo mírné zklamání.I když jsem mě chřipku.Ověřil jsem si,že auto funguje velmi dobře.Proto jsem set up nechal stejný.Jenom se zdálo,že mám špatně nalepené pneu na diskách.Trochu házely.Tak jsem je přelepil a vyvážil.Hlavně jsem se snažil soustředit,nedělat chyby a pošetřit síly do posledních RZ.A to se povedlo perfektně.Trumfem bylo nasazení nových pneu na poslední dvě RZ.Bylo to hodně vyrovnané a pátý flek je super pecka.I když ta ztráta na první trojku byla o parník.Bylo mě líto Vítka,ale to je sport a to se stává.Jenom ty emoce by mohl zvládat lépe,ale chápu ho bylo to kruté.Tratě byly super a luxusně jsem si zajezdil.Spojený závod byla výzva.Myslím,že jsme to společně zvládli velmi dobře.Děkuju všem,kteří se podíleli na stavbě trati a pomáhali při úklidu.Je to velká pomoc.Bohužel stále jsou tací,které se nám nedaří zapojit do společné věci…

6. Pavlát Petr - Na prvním závodě IC v této hale mi to moc nešlo. Od té doby jsem auto zásadně dovyvážil a víc si věřil a opravdu to jelo o hodně lépe. V závěru jsem vyměnil jen přední pneu za nové a zadní nechal staré, což mělo za následek přetáčení auta v poslední RZ, takže jsem bohužel skvělou pozici před Martinem Mudříkem neudržel. Ale šesté místo absolutně z prvního závodu MČR je nad moje očekávání, takže s výsledkem jsem určitě spokojený. Myslím, že společný závod proběhl bez problémů, trať byla skvěle připravená. Velký dík patří sponzorům v čele s firmou Vest Zlín, bez jejíž podpory by se závod nemohl konat a samozřejmě poděkování i řediteli Martinu Mudříkovi. Za mě to bylo vydařená sobota.

11. Jandouš Marek - Co to jak to ? Tuto otázku jsem si pokládal skoro po každé erzetě. Byl jsem nejen překvapen, ale i potěšen co erzeta, to zlepšení. Původní cíle měly být top20, avšak po prvních třech erzetách se cíle velmi změnily, kdy se jelo o top10. Souboje byly velmi vyrovnané a byly také šance. Po 6. erzetě, kdy jsem si myslel, že jsem ztratil snad veškeré šance na to být mezi nejlepšími, jsem se rozhodl nasadit nové schumachery a bylo to znát, 7. čas následoval dalším skvělým časem, ale bylo už pozdě, ztrátu jsem nebyl schopen stáhnout. Snad tedy do příště poučení na nic nečekat a vyvalit to nejlepší hned od začátku.

Jinak bych řekl, že jak za jednotlivce tak za tým jsme trochu potrápili některé v popředí jak jsme slibovali, tak snad tomu bude i tak nadále. Dále bych chtěl poděkovat pořadatelům za skvěle připravený závod. Měl jsem trochu obavy z toho, jak se se spojením dvou šampionátů udělá jeden, ale dopadlo to na jedničku a věřím, že si všichni skvěle zajezdili.

29. Pikner Tomáš - Chtěl bych poděkovat Martinovi, jako pořadateli a všem, kteří se podíleli na stavbě trati za krásné svezení. Opravdu jsem si to hodně užil. Měl jsem trochu strach z komplikací, které mohli nastat díky společnému závodu, ale vše proběhlo bez větších potíží. Za první místo v historicích jsem rád, smázl jsem Michalův drobný náskok a po dvou závodech jsme na tom zase celkově stejně. Už se těším na venkovní závody, kde bych rád urval i nějaký bodík do celkového hodnocení.

35. Holínek Michal - Dlouho jsem přemýšlel, zda budu hodnej nebo ne a nakonec jsem se rozhodl, že zase tak hodnej nebudu. Co se týče mého výsledku, jsem spokojen, nebyl jsem moc připraven, takže dobrý. Tomovi gratuluji k vítězství v kategorii. A teď to podstatné, hodně jsem se obával počtu lidí, kteří byli přihlášení, nakonec se tohle zvládlo v pohodě a zde teda pochvala pořadateli a i účastníkům za kázeň. Nicméně co se týče trati, namotaná byla pěkně a zajezdili jsme si, jen škoda, že se více nevyužilo namalovaných čar na zemi a bylo to v některých pasážích velmi matoucí. Já se ztratil asi 2x, ale spousta lidí se ztrácelo stále na stejných místech. Za mě nebude ani moc fotek, protože to bylo namotané tak, že si nebylo kde stoupnout s foťákem (ale to je zanedbatelné). Další věc, kterou jsem nepochopil byla platba. Rovnou napíšu, že mi nejde o hodnotu, ale o princip. Já MČR nejedu a nikde ... opravdu NIKDE jsem nenašel zmínku o tom, že budu něco doplácet na startovném. I když to byla zanedbatelná částka, myslím, že tohle mělo být komunikováno rovnou, protože pak u registrace nastávaly naprosto zbytečné zmatky. No měl bych toho asi více, ale to by stejně nikdo nečetl, takže na to dále kašlu. Ale v celku to byl pěkný závod.

38. Kubeš David - Když jsem viděl počet přihlášených na tento spojený závod trochu jsem se bál jak to bude organizačně zvládnuté, ale nakonec to dopadlo nad očekávání a žádné zmatky se nekonali. Teda chvilku jsem si zvykal na startovací časomíru pořád jsem měl tendenci sledovat notebook, ale časem jsem si zvykl. Co mě zarazilo hned při prezentaci byl poplatek 25 Kč MČR, do kterého jsem se nepřihlašoval. Nebylo ani předem avizované, že bychom měli snad něco navíc platit MČR. Byl jsem trochu zaskočený nicméně jsem se nechtěl dohadovat a 25 Kč jsem zaplatil... Toto a dlouhý čas vyhlašování což se dalo v takovémto hojném počtu čekat je jediné co bych závodu vytknul. Ještě jednou klobouk dolů před pořadateli jak za trať tak za zvládnutí takového počtu jezdců.

43. Kalík Roman - Pořadateli poděkování za pěkné připravené tratě. Tomašovi gratulace k prvnímu místu.  S výsledkem nejsem moc spokojený, jako vždy klouzavé parkety ty mě moc nejdou a tak už se těším na šotolinu u mě na Totalu. Povolení k použití pozemku už mám a ještě povolit v stup do lesa. Doufám že zákaz vstupu do lesa bude zrušen koncem března. A pak budu moc již chystat tratě. :)

48 . Jandouš Josef -  Do závodu jsem nastoupil bez testů, bez přípravy a dá se říci že i bez Shakedownu. Nějak nezbyl čas. Sloučení závodu Intercupu s MČR nebudu moc hodnotit. Dle mého je to špatně. Díky sloučení jsem totiž přišel o možnost bodování v MČR - beru to jako omezení rovnosti pro závodníky - ale co už. Závod se takto jel. Takže jsem se snažil s 2WD co nejvíce uspět. A hned na úvod jsem neodstartoval. Vypadl mi červík z poloosy a u F2 je to smrtelné. Takže ztráta a pak už jen minimalizace škod v šampionátu Intercup, který díky výše zmíněnému omezení budu letos více preferovat než MČR.

Chtěl bych poděkovat všem, kteří se podíleli na stavbě tratí. Musím říci, že se mi tratě zdály jako nejlepší, co na průmyslovce kdy bylo postavené. Vyvážené rovinky i utažené zatáčky. Krásně jsem si zajezdil i přesto, že s dvoukolou. A dokonce jsem ani moc neztrácel na 4WD. (tedy, když mi to jelo). Skvělá zábava. Jen musím opakovat. Zbytečné sloučení a pak velké přestávky před další zkouškou. Už několik let prosazuji omezování startovního pole a tady jsme šli vlastně proti proudu. Ale je to za námi. Tečka.

A má kategorie ? Soupeři ve 2WD se zlepšují a myslím, že v dalších závodech bude ještě velmi těžké dotáhnout zpět ztrátu z 1.Vest rally. Gratuluji všem k vítězství. A těším se na TOTAL, kde u plotu ukáže pravé závodnické srdce!

Co se týká  platby 25,- u pěti závodníků - jednalo se o špatnou komunikaci ráno před výběrem startovného. Tato částka měla být dotována z Intercupu směrem k MČR. Tak se dohodl výbor spolku. Těchto pět jezdců tedy nemělo platit nic. Na příští soutěži jim bude částka refundována ve startovném (pro předplatitele vrácena). Za zmatky se omlouvám.

Úvod| Články| Kalendář| Výsledky| Klasifikace| Galerie| Jezdci| Teamy| Pravidla| Historie| Odkazy| Bazar| IZ, spolek.| Kontakt
Intercup logoAll Rights reserved. Unauthorized use of content without written permission is strictly prohibited. Designed by INUA © 2010 INUA s.r.o