Nepříhlášený uživatel

11. Michelin rally report

ilustrativní fotografie
17.srpna 2015

11. Michelin rally report






Vyznání k nejkrásnějšímu závodu v RZ Rally

Tentokrát jsem se rozhodl nepopisovat XI.Michelin Rally Hvozdná jen čísly, ale přidat k tomuto závodu pár osobních komentářů. On si to zaslouží. Tratě na Hvozdné, i přesto, že se s průběhem roků mění a odpadají některé krásné zkoušky, stále nabízí to nejlepší v republice a všichni, kteří se zde svezli, nezapomínají. Vždyť vzpomeňte si co pro mnohé z nás znamenalo sobotní ranní "Bombardíno" do kopce. To bylo na krev a na srdce. Proto prosím ty, kteří nemají rádi tendenční články, ať raději nečtou...

Čtvrtý letošní prázdninový závod (Taky se Vám zdá, že toho bylo v létě moc ?) zavedl jezdce do okolí Vinárny na Hvozdné. A protože má pořadatel závodu Lukáš Zámečník smlouvu i s promotérem MČR v RC Rally Petrem Pavlátem, jela se Michelin rally až v neděli a jen jako jednodenní soutěž. Díky skvělým tratím, startování po 30.sekundách a hlavně dešti ze soboty na neděli však zůstala její obtížnost na nejvyšším bodě stupnice. Na závod jsem se speciálně těšil, mám rád tyto obtížné výběhy, seběhy, rychlé protahováky mezi stromy a skoky na srdce. Proto jsem se přišel i v sobotu podívat na závod MČR, dozvěděl jsem se, že to Lukáš "namotal" až příliš, ale při bližším průzkumu tratě to nevypadalo. Suché, prašné široké zatáčky, dlouhé skoky, mostky přes žleb i dlouhé výjezdy, vše nasvědčovalo klasicky obtížné Michelin rally. ilustrativní fotografie V noci však přišla průtrž a i přesto, že je východní Morava stále na kritickém stavu vody a jeden déšť nic nezpraví, zůstala trať v neděli ráno mokrá až rozbahněná. Toho využili junioři. Jako vždy se mi starší, snažíme nezranit. Přeci jen, nejít do práce z důvodu zranění znamená vždy významný výpadek příjmů v rodině, a tak, když jsem ráno startoval a řídil vůz po první, druhé, třetí RZ, hleděl jsem více na nohy, než na to, jak rychle jedu. Proto nikoho nepřekvapí dobré časy juniorů. I když tentokrát se jeden junior ukázal ve velmi dobrém světle - ale o tom později.

První RZ - Merlot - vyhrává David Mišalko, který původně nechtěl ani startovat. Na druhém místě dojíždí překvapivě Martin Mudřík a třetí je s historikem Tomáš Procházka. Až za nimi řídí své krásné Quattro Petr Pavlát. Na skvělém pátém místě se zapisuje do tabulek junior Tomáš Mudřík. Šestý Jirka Rosík už věkem mezi juniory nepatří, ale v dospělácké kategorii jezdí ... no řeknu Vám, nerad ho cítím za sebou. Vždy se bojím, že ho uvidím ve "zpětném zrcátku" a budu ho muset pustit.  Pomalejší rozjezd má David Čech i Tomáš Mikl. A desítku uzavírá Richard Nitsche a druhý historik Tomáš Pikner. Hned v úvodní RZ se VP vysloužil Jan Šrámek startující s číslem 1. Pavla Hostinská, která utopila svůj Mercedes 190E. Matěj Sedláček, kterého neposlechla elektronika a Petr Bábek se stejným problémem. Na mé oblíbené RZ se nemůžu dostat do tempa a dojíždím až šestnáctý a to i proto, že mi mé auto odmítlo vyjet jeden z mostků, prostě jsem někde vjel mimo trať a zabahnil své pneu natolik, že kola na dřevě podkluzovala. Druhá RZ zavádí jezdce na nový úsek, který se jel poprvé v loňském ročníku. Z pořadí vypadává Martin Mudřík, kterému začíná stávkovat elektronika a vždy před startem nemůže přemluvit své auto k odjezdu. Ani klika nepomáhá. VP si opět bere Petr Bábek. Vítězí znovu David Mišalko, před Tomášem Miklem a Mikulášem Sisákem. Opět se více dívám pod nohy, trefuji autem několik kolíků a dojíždím s čtrnácti sekundovou ztrátou na prvního až na devatenáctém místě.

Třetí RZ - Spiš Hruška - jezdce poprvé zavádí na oblíbenou pasáž "Finlandia", rychlé sjezdy na srdce ve spodní části polygonu přes žleb, mostky a výjezdy směrem zpět k cíli. Snad sobotní najetí z Mistrovství České republiky, snad dobře nastavené auto, ale určitě šikovné ruce znamenají, že opět vítězí David Mišalko a buduje si v celkovém pořadí slušný náskok. Druhý dojíždí Richard Nitsche před Janem Šrámkem. První z "moraváků" je překvapivě junior Tomáš Mudřík, kterému mechanici skvěle naladili auto, v sobotu se seznámil s tratěmi, dobře se vyspal a tak předvádí skvělou jízdu na hranici jeho fyzických možností. Ostatní jezdci jen nevěřícně kroutí hlavou a obdivují jeho jezdecký styl. Už po třetí RZ je jednoznačně největší hvězdou závodu. Po této rychlostní zkoušce vede kategorii 2WD navrátilec Pavel Košíček a nenechává nikoho na pochybách, že jeho Felicie je dobře připravena. Vždyť druhý Roman Seifert je o více jak minutu v celkovém pořadí až za ním a to má stejné vozidlo. Třetí s malou Suzuki Swift jede Martin Bártík.

Po technických problémech na Z Studiu Rally chce Marie Jandoušová v dámském poháru opět vyhrát a proto od začátku jede na hraně svých fyzických možností a po třetí RZ má náskok na druhou Pavlu Hostinskou už 2:46 minuty. ilustrativní fotografie Třetí je pak Marie Musilová. I v superjuniorech je rozdíl mezi prvním a druhým už větší. Jakub Mudřík "nakládá" Tomáši Piknerovi juniorovi více jak minutu. Třetí je pak skvělý Matěj Sedláček. V juniorech vévodí už výše zmíněný Tomáš Mudřík před Víťou Kutalem a Ivo Žaludkem. Nejlepším historikem je Tomáš Procházka s Lancií Delta S4 před Quattrem Romana Kalíka a krásným novým Fordem Escort RS1800 Tomáše Piknera. O mém výsledku se nemá cenu ani zmiňovat. Nepomáhá přezouvání na nové, jinak upravené RallyBlocky, nepomáhá nové nastavení tlumičů. Na nejlepších tratích v republice a mých nejoblíbenějších se nemůžu dostat do tempa a celkově mi patří až sedmnáctá příčka, vlastně jen díky problémům soupeřů.

Flash info z RZ 4 : Opět problém Martina Mudříka, Petr Bábek konečně nastartoval auto, VP dostává Martin Jakubů. RZ5 : Další problém Martina Jakubů. Se zaseklým pravým zadním kolem dojíždí do cíle Ivo Žaludek. Bez pravého předního kola dojíždí Marie Jandoušová. RZ6 : Martin Jakubů a jeho Suzuki Swift S1600 odstupuje ze soutěže. RZ7 : Jan Šrámek zmeškává start a odjíždí na čas, ale s velkou ztrátou. VP dostává potřetí Petr Bábek, pokračuje v soutěži, ale není klasifikován, dále pak Martin Bartík a Maxmilián Handl. Na této RZ ulomil přední rameno Tomáš Mudřík - dnešní hvězda se z druhého místa propadá celkově až na místo patnácté. Jeho čas v této RZ je o dvě minuty pomalejší než čas vítěze Davida Mišalka. RZ8: VP dostává Saša Řezníček. Tratě ve velkém osychají a někteří jezdci přezouvají na Dash pneu. V popředí celkového hodnocení se moc neděje. David Mišalko má už více jak minutový náskok před Richardem Nitschem, kterého následuje Tomáš Mikl. Na čtvrtém a pátém místě se drží Jirka Rosíka a David Čech. Na dalších místech pak probíhají dvousouboje mezi Martinem Mudříkem a Petrem Pavlátem a Lukášem Zámečníkem s Víťou Kutalem. V předposlední RZ nacházím konečně pevný prostor pro nohy a i přes chyby v rozpisu začínám věřit autu, nastavení a technice jízdy. Dost pozdě.

Závěrečná RC10 - Olmeca. Do nastavení auta se trefuje i Tomáš Mikl, vyhrává RZ a dostává se tak na druhé místo celkově za Davida Mišalka, který vítězí v čase 35:13. Tomáš odsunuje na třetí místo Richarda. Čtvrtý je Jirka Rosík, pátý Martin Mudřík. Na šesté místo se posunuje Petr Pavlát, sedmý pak Lukáš Zámečník. Na osmé místo se po problémech v poslední RZ propadá David Čech. Devátý končí první junior Víťa Kutal, desátý pak první historik Tomáš Procházka. Další pořadí juniorů - druhý Tomáš Mudřík (celkově 12), třetí Ivo Žaludek (celkově 22). Historici : Druhé místo získal Roman Kalík (11.), třetí skončil krásný Ford Escort RS1800 Tomáše Piknera (13.). V dámském poháru vítězí Marie Jandoušová (24.) před Pavlou Hostinskou (34.) a Marií Musilovou (39.). V kategorii superjuniorů vyhrál Jakub Mudřík (36.) před Tomášem Piknerem juniorem (40.) a Matějem Sedláčkem (43.). Na obtížných tratích Michelin rally trpí vždy nejvíce "dvoukolky", tedy vozidla s poháněnou jednou nápravou. Zde ale kraluje Pavel Košíček a se svojí Felicií zle zatápí i řidičům s 4x4. Vyhrál (celkově 15.) před Romanem Seifertem (29.) a Pepou Vackem (33.). V této RZ se konečně trefuju do závodního rytmu a sedmým časem si začínám věřit. Opravdu moc pozdě. Ze závodu odjíždím s pocitem dobře projeté jedné zkoušky. Což je málo. Velmi málo.

ilustrativní fotografie Díky nočnímu dešti náročná a obtížná XI.Michelin rally nezůstala nic dlužna své pověsti. Krásné tratě připravené pořadatelem Lukášem Zámečníkem prověřili jak fyzičku jezdců, tak techniku jejich vozů. Opět ukázala, že přírodní tratě poblíž Vinárny na Hvozdné jsou ty nejlepší, co může česká RC Rally nabídnout.

Před námi je měsíc pauza a poté poslední dva závody šampionátu, rozdělené týmovou šestihodinovkou. Jen velký výpadek Víti dává šance Tomáši Miklovi k celkovému vítězství. Třetí Martin Mudřík má k titulu už jen teoretickou cestu. V juniorech už Víťa zvítězil. Také Tomáš Mudřík je na druhém místě jistý. O třetí místo se však strhne boj. Na Michelinu absentující Pepíno Jandouš si nechal přiblížit díky dvěma třetím místům Ivo Žaludka a stále zlepšující se Marie Jandoušová ještě také může teoreticky promluvit do tří nejlepších juniorů. V kategorii nejmenších je jasný vítěz Jakub Mudřík, před Tomášem Piknerem juniorem. O třetí místo ještě svedou boje Pavel Maštalíř a Petr Toušek junior. Kategorii 2WD vyhrál Pavel Košíček před Romanem Seifertem. Staňa Dalajka by musel udělat mnoho chyb, aby přišel o třetí místo. V dámském poháru je jasná vítězka Marie Jandoušová. Další tři dívky, mezi nimiž je rozdíl jen šest bodů budou bojovat o další dvě místa. Martina Pekařová má bodů 56. Pavla Hostinská 51 bodů a Danielka Miklová 50 bodů. Nejzamotanější je kategorie historiků. Celkem si zde rozdělilo už šest jezdců dílčí vítězství a tak zatím vede Jirka Martínek (83 bodů), před Romanem Kalíkem (77 bodů) a Davidem Kubešem (65 bodů). Do pořadí však může promluvit i Tomáš Pikner (60), kterého můžou mrzet absence na některých závodech. Tajemství se začne rozplétat 19.9. na 16.Total rally Malenovice na nových tratích u Malenovického hradu.


Josef Jandouš


11. Michelin rally - fotogalerie od Ondry Záruby

11. Michelin rally - video od Davida Kubeše

11. Michelin rally - video od Romana Seiferta

11. Michelin rally - fotky od Josefa Vacka

Rozhovory s jezdci po skončení závodu

2. Mikl Tomáš - Pro mě nejlepší závod sezóny. Těšil jsem se, protože tratě a lokalita jsou podle mě nejlepší co znám. Náročný dvojboj MČR/INTERCUP měl za úkol připravit se na nedělní závod a díky tomu mít náskok před konkurencí. Díky noční průtrži to bylo ale k ničemu, protože se jel úplně jiný závod. Konkurence byla zatím nejlepší co se letos v IRC sešlo. První rz, tady jsem jel jistotu jako všichni ostatní a dal Ripy, v cíli ztráta na ty co dali Bloky velká a já hned přezouval. Zkusil jsem obout čínské noname Bloky a tato volba se povedla. Držel jsem se v boji o třetí místo. S vysychající tratí to ale začalo klouzat, tak jsem v šesté rz přezul na Dashe, to nebylo ideální, takže jsem hned přezouval auto na ARP Bloky. V sedmé rz z druhého místa díky ulomenému rameni vypadává překvapení závodu Tomáš Mudřík, velká škoda, ukázal parádní rychlost na mokré trati. Bedna byla nadohled a já zkusil zaútočit na druhého Richarda, bloky fungovaly, ale já potřeboval ještě zrychlit. Na poslední dvě rz jsem dal Dashe a díky tomu v poslední rz porazil Richarda a dostal se na celkové druhé místo. V jeho neprospěch hrálo, že neměl ideální pneu na vysychající trať, ale na to se historie neptá :-). První David ujel všem i mě, ztráta na něj není velká a stále zrychluji. Druhé místo v této konkurenci je nejlepší co jsem kdy zajel a beru to jako vítězství. Díky Lukáši Zámečníkovi se odjel parádní závod na tratích, které nemají konkurenci a já se těším na příští ročník.

3. Nitsche Richard - Byla to má první zkušenost s tratí v Hvozdné a vlastně druhá v Intercupu. Lesní lokace patří mezi mé oblíbené. Na závod jsem přijel vybaven jedním párem pinových pneu od českého výrobce V&R a jeden závod jetýma Rippama. Předpokládal jsem, že trať bude podobná té v Čisté u Mladé Boleslavi. Realita byla úplně odlišná :-( . Velmi tvrdá a prašná trať vhodná pro ARP Rally Blocky, které již několik měsíců nevlastním. Sobotním závodem MČR jsem se tedy bez jakýchkoliv ambicí protrápil a dal zabrat pinovým pneu. Odpoledne už bylo jasné, že přijde pořádný liják a tratě trošku změknou. Což mě potěšilo a dalo šanci si zazávodit v nedělním závodě. Na první Rz jsem nasadil Rippy a dojel na 9.místě s hrozivou 11s ztrátou. Okamžitě jsem přezul a do druhé Rz jsem nastoupil s V&R piny. Chvíli jsem si na ně zvykal a Rz jsem dokončil na 7.místě s rozumnou ztrátou 3,5s. Ve třetí Rz přišel můj nástup, vklínil jsem se mezi prvního Davida a třetího Honzu. Posunul jsem se na celkové druhé místo a tam setrval do Rz č.6. Kdy jsem se propadl na třetí pozici díky ztrátě drahocených vteřin pádem vozu do rokle z druhého mostu při přeskakování vedle něj. V další Rz jsem si to zopakoval s tím rozdílem, že jsem vůz pro jistotu řídil na dálku. Tím jsem dal šanci dravcům za mnou a závod se tím zdramatizoval. V Rz č.7 odpadl mladý dravec Tomáš Mudřík z druhého místa, který za vysokého nasazení urazil rameno. Tudíž jsem se ocitl opět na druhém místě pronásledován Tomášem Miklem. Trať stále více osychala a pinové pneu se začínaly častěji po přidání plynu protáčet, nejhorší to bylo na výjezdech v zatáčkách do kopce. V ten moment mi bylo jasné, že bude velmi těžké udržet umístění na podiu. Poslední RZ vyhrál skvěle jedoucí Tomáš a tím mě odsunul na pěkné třetí místo. Dramatický závod jsem si moc užil. Velké díky pořadateli za přípravu pěkných, úzkých a zábavných tratí v členitém terénu. Pokud to čas a podmínky dovolí rád bych se zase na této trati v příštím roce objevil.

5. Mudřík Martin - Michelin, to je pro mě to nejlepší, co může RC rally nabídnout. Lukáš je zkušený pořadatel a záruka perfektního závodu. Zázemí je na Hvozdné perfektní. Tratě, tak jak má být. Lesní pěšina odněkud někam. Technicky náročný terén, převýšení, mostky, sjezdy, přírodní skoky, je tam všechno co pořádně prověří techniku i jezdce. Letos to bylo těžší tím, že to byl čtvrtý závod v krátkém čase a ještě končilo období úmorných veder. Noční déšť to byla třešnička na dortu. V sobotu jsem jel MČR a měl drobné technické problémy, auto se dvakrát nečekaně na Rz zastavilo tak na 20 sekund, ale v poslední Rz jelo perfektně, tak jsem si řekl, že to byla jen náhoda. Ráno pět minut před UP jsem zjistil, že motor jede na 20% a ještě trhavě. Na změnu bylo pozdě. Riskl jsem to a prostříkl ho WD-čkem. Nepomohlo to, už se netočil vůbec a jenom bzučel. Tak jsem hu profoukal vzduchem. Minutu před UP se chytl a roztočil. Na první mokré jsem to riskl a nasadil řezané bloky a zajel druhý čas. Paráda, všechno je růžové a motor měnit nebudu. Deset minut před startem druhé jsem ho pro jistotu ještě testl. Co myslíte? Motor je opět mrtev. Vyrval jsem komplet combo a dal náhradní. Nastavení už jsem nestihl. Výsledek 15. místo, ale pořád jsme ve hře. Pořád lepší než VP. Nebudu to zdržovat. Tenhle motor nedával potřebný výkon, tak tam šel třetí. Do toho ještě dvakrát vypadl šroubek z řízení a auto sem tam nezatočilo a jelo rovně. No bylo toho na jeden závod požehnaně. Zazávodil jsem si parádně a zamontoval na celou sezonu dopředu. V téhle konkurenci jsem čekal, že pojedu tak někde o sedmý flek. Tak výsledné páté místo po tolika problémech je vlastně malý zázrak. Párkrát jsem utekl hrobníkovi z lopaty. Hodně silný závod. Tenhle si budu pamatovat ještě hodně dlouho. A proto se už teď těším na příští ročník, který bude patřit k vrcholům sezóny.

6. Pavlát Petr - Po sobotním závodě MČR jsem byl výsledkově natěšený na neděli. Bohužel trať byla po nočním dešti tak blátivá, že jsem víc řešil abych se udržel na nohách, než nějakou ideální stopu. Navíc v RZ 2 se mi vypnula elektronika, tak jsem zvažoval, jestli nebude lepší odjet domů. Zkusil jsem vyhodit všechny zbytečné konektory i programovatelný vypínač a nalil do tlumičů olej a s osychající tratí se to začalo lepšit až to nakonec stačilo na slušné šesté místo. Z pohledu organizace by se to chtělo možná zamyslet nad vyhlašování časů startu do RZ. Pokud je počítač který to hlásí v servisní zóně, tak je to super a není s tím problém. V tomto případě však byl níže v lese a v servisu hlášení o tom za jak dlouho se startuje nebylo slyšet a v závěru soutěže s tím byly trochu problémy. Ale jinak povedený závod v krásné lokalitě, kterých už bohužel v republice moc není.

7. Zámečník Lukáš - Pro nás to byl hektický týden. Před startem soutěže jsem na autě stihl jenom vyměnit tlumiče za šotolinové, jinak všechen čas byl směrován k nachystání závodu a vše kolem něj. V sobotu jsem byl velice překvapený s časy, které se nám dařily zajíždět v tak velké konkurenci jaká v MČR bývá. V neděli jsem si popravdě věřil na lepší umístění, ale únava a psychická "nepohoda" se na výsledku podepsala. Nicméně víme v čem je potřeba se zlepšit a jaké úpravy na autě udělat. I "náš" junior Pája Maštalíř mě mile překvapil a nato, že auto držel po více jak měsíci a šotolinový závod jel podruhé v životě, zajížděl pěkné časy.

Slovem pořadatel: Všem bych chtěl srdečně poděkovat za jakoukoliv pomoc a podporu. V pátek jsem byl rozhodnutý, že je to poslední ročník Michelin rally a ty nervy společně s únavou, za to nestojí. Jenže vaše ohlasy a komentáře k celému podniku mě zase nabily energií a "čert ví", co bude za rok... :) Ještě jedno mnohokrát děkuji za kladné i záporné reakce.

10. Procházka Tomáš - Ahoj, závod se mi líbil opravdu moc. Tím, že jsem jel Historiky tak to byla zase jiná zkušenost než na předchozím závodě MČR. Tratě i závody se mi opravdu moc líbily, jenom jsem se v neděli ráno bál o své zdraví :-D kdy auto bylo na konci rovinky a já málem padal na blátě na začátku. Každopádně tratě uschly a závod jsem si opravdu užil :-)

11. Kalík Roman - Závod jsem si náramně užíval od začátku až do konce. Chtěl jsem využít najetí tratí, tak jsem volil v sobotu závod na RC MČR že si najedu tratě, ale počasí promočilo vyschlé tratě a v něděli byl uplně jiný závod. Ale přesto byly pěkné souboje s Tomášem Piknerem o vteřiny a Jirkou Martímkem o body. Tom Procháska si jel v klidu pro první místo ,ale porucha ve třetí RZ ho posunula na dohled 3 sekund a 3 RZ do konce tak se muselo bojovat do poslední RZ. Další závod je Total a tím zvu všechny do nové lokality ať dojedou bojovat o předposlední body do celkového hodnocení. V historicích je boj o první místo na začátku a rozhodne se v posledních dvou závodech a to samé o 2 a 3 místo. Lukašovi poděkování za pěkně nachystané závody.

13. Pikner Tomáš - Na začátku sezony jsem se rozmýšlel, jestli pokračovat v historicích nebo zkusit jinou kategorii.  Nakonec opět zvítězili historici a nelituju. Vzájemné souboje v naší kategorii byly na Michelinu zase paráda. S Romanem Kalíkem jsme byly po 8 RZ ve třech desetinách a hodně jsem si tyto těsné souboje užíval. V předposlední RZ se mi rozpadla poloosa a začalo se mi blokovat zadní kolo, na příčinu potíží jsem přišel až v cíli závodu, takže s velkým štěstím jsem rád za třetí flek.  Tomášovi Procházkovi velká gratulace, ten si jel svůj závod.

Michelin rally byla opět krásná soutěž, podle mě s asi nejkrásnějšími tratěmi v letošním šampionátu, takže velké poděkování Lukášovi za přípravu.

18. Holínek Michal - Na závod jsem se těšil a věřil jsem, že budou krásné souboje a do 3RZ to vypadalo, že se jich budu účastnit i já. Nicméně pak přišly drobné problémy s diváky a tak nabranou ztrátu ve vyrovnaném souboji již nebylo možné dohnat. Naopak na čím dál více rozbité trati, jsem ještě nabíral další ztrátu, protože jsem nedokázal najít to pravé nastavení. Závod jsem si užil i tak a bylo to krásné svezení. Snad to příště bude lepší.

25. Šrámek Jan - Hvozdná je kultovní místo kde se ději kultovní věci. Po tom co jsem opět procitl do nového dne, po tradiční oslavě toho že jsme ve Hvozdné, jsme já i můj spolubydlící na hotelu David Mišalko nechtěli pro jistotu a ze strachu z případné námahy vůbec startovat. Nicméně my jsme silní jako moravská slivovice a proto jsme si na poslední chvíli vyzvedli startovní čísla. Hned v první RZ jsem cítil že zbytku startovního pole dávám zhruba 25 vteřin v půli RZ. Bohužel mi praskla poloosa a díky VP se o tomto heroickém výkonu nikdo nikdy nedozví... Myslel jsem že 250,- za startovné mi nyní budou o to více chybět na pivo protože vůz byl nepojízdný. Naštěstí však ukázal svoji bezednou dobrotu Petr Pavlát, který nejen že mi téměř nové poloosy daroval ale také vyměnil (jelikož ví že jako mechanik je o něco lepší než já...). Pustil jsem se tedy opět to závodění. Po asi dvou následujících RZ se ukázal jako perfektní stratég Richard Nitche když přišel s teorií, že pokud mé tlumiče budou disponovat olejem, zrychlím. Řekl také něco o tom že se na to už nemůže dívat a olej mi do nich nalil... Měl pravdu a do chvíle než moje auto přestalo zatáčet, jelo naprosto perfektně. Ale i tento problém jsme vyřešili a mohli jsme pokračovat. V závěrečné RZ jsem chtěl demonstrovat sílu mé techniky a piv v mé krvi, nicméně jsem se nedostavil na start včas a proto jsem dostal již druhé VP. I přes tento vcelku podprůměrný výsledek jsem si závod opravdu užil a gratuluji Davidovi k tak povedenému víkendu.

30. Sisák Mikuláš - Ahoj, hneď na úvod, by som chcel poďakovať za naozaj super závody, predovšetkým skvelému organizátorovi Lukymu Zámečníkovi, ako aj všetkým ostatním, ktorí sa na príprave a priebehu tejto rally podieľali. Profil tratí 11. Michelin Rally sa mi už od začiatku veľmi páčil. Rýchle, široké úseky cez horizonty striedali technické pasáže doplnené rôznymi mostíkmi a skokmi. No a nie lenže boli trate pekne vymyslene, ale aj perfektne pripravené a tak sme mohli po celé dva dni súťažiť na rovnako kvalitných a stale nepoškodených tratiach. A keď k tomu prirátame slušne zázemie a občerstvenie, nič iné ako tradične najlepšia šotolinova rally kalendáru z toho ani nemôže zijst...Čo sa týka môjho vystúpenia na tejto rally, tak to žiaľ uz tak ružovo nehodnotím. Po niekolkých vážnych technických problémoch v sobotu vramci MČR, som dúfal, že nič ďalšie nas uz v nedelu nemôže postihnúť a tak budeme dobre pripravený na Intercup. Prekvapila nas však elektronika, konkrétne spínač, kvoli ktorému sme do RZ 3 ani len neodstartovali. No a kedze som si tento problem musel vybrať na štarte prave tej najdlhšej erzety, tak šance na akýkoľvek dobry výsledok sa v okamihu rozplynuli...Mrzelo ma to, lebo od rana sme vedeli, ze mame dobru rýchlosť a mozme pomýšľať na pekne umiestnenie. Aj ked u nášho Peugeota detské nemoci stale pretrvávajú rozhodne sme ukázali niekoľkými slusnymi časmi v top3, dobry potenciál auta ako aj jazdca do budúcna... :)

39. Musilová Marie - Závod a tratě byly super. Jediná připomínka: některé dřevěné kolíky mohly být lépe značené např. barevnou páskou, protože v lese naprosto splývaly s okolím a nebyly vidět.

41. Pikner Tomáš jun. - Pěkné závody. Chtěl jsem bojovat s Kubou Mudříkem o vítězství v Super juniorech, ale Kuba jel moc rychle. Nakonec jsem rád, že jsem to dojel do cíle na druhém místě a nespadl do rokle. Díky za závody.



Úvod| Články| Kalendář| Výsledky| Klasifikace| Galerie| Jezdci| Teamy| Pravidla| Historie| Odkazy| Bazar| IZ, spolek.| Kontakt
Intercup logoAll Rights reserved. Unauthorized use of content without written permission is strictly prohibited. Designed by INUA © 2010 INUA s.r.o