Nepříhlášený uživatel

8. Michelin rally report

ilustrativní fotografie
6.června 2012

8. Michelin rally report

Byl to nejdelší závod v historii.
Letos chybělo pár známých jmen Fagaso,Loa,Sibera,Arai,Cantamessa,Trelles.
Letošní dvoudenní 8. Michelin rally zanechala ve všech jezdcích dojmy o čem je rc rally. Po dva dny se bojovalo v na okraji lesa v Hvozdné. Páteční první etapa byla poprvé ve své historii okořeněna noční superspeciálkou. Pořadatel pro všechny jezdce připravil šotolinové rz-ty s pár novinkami. Poprvé byl cíl na jednom místě. Legendární pro někoho oblíbená/neoblíbená rz Ostrata byla zrušena. Zůstal pouze start na stejném místě s novým propojovacím úsekem. V cíli páteční etapy, ale i poloviny sobotní etapy byl v cíli komentátor a tak si všichni jezdci užili mít možnost po skončení odjeté rz si ji i ohodnotit pro všechny přítomné jezdce a fanoušky. Pořadatelský tým v čele s Lukášem Zámečníkem uspořádal parádní závody. Většina rz byla upravena tak, aby s její průjezdností neměly problém i dvojkolky, i přes tuto snahu se ale našly místa kde už to bylo velmi těžké i pro čtyřkolky. Některé pasáže byly hodně uskákané, ale takový už je Michelin.

Seznam RZ
RZ1, RZ12 Merlot - Tahle rz-ta patří do klasiky itineráře Michelin rally, v polovině rz je legendární průsmyk na Col de Turini, poprvé byl změněn cíl a končilo se po výjezdu do kopce na asfaltu.
RZ2, RZ7 Finlandia - Přinesla pro jezdce dva průjezdy přes mosty na roklí, dojezd do cíle stejně jak u rz Merlot. Většina jezdců přejezd přes úzký most zvládla, ale někteří musely své modely lovit v rokli.
RZ3. RZ11 Michelin - Jedna z pohodových rz. Na jezdce nečekala žádná těžká pasáž.
RZ4, RZ9, RZ14 SS - Superspeciálka, klasika Michelinu, jedná se o paralelní rychlostní zkoušku, která má z 90% povrchu rozbitý asfalt podpořený pořadateli natahaným bordelem do zatáček. Jako jediná rz se jela v průběhu závodu za tmy. Je to pro některé jezdce oblíbená pro druhé neoblíbená rz.
RZ5 Spiš hruška - Stejná rz jako Michelin jen se propojí na úsek Merlotu, který se jel v opačném směru.
RZ6, RZ10 Bombardino - Startovalo se tam jak dříve začínala Ostrata, novým propojovacím úsekem se tato rz napojila na část rz-ty Michelin a pak v opačném směru na rz-tu Merlot.
RZ8, RZ13 Olmeca - Pro všechny jezdce velká výzva, nejdelší rz závodu, startuje se proti směru rz Finlandia, pouze jeden průjezd přes rokli, ale za to svou délkou a nájezdovým časem dala zabrat všem jezdcům, nejvíc a dokázala zamíchat celkovým pořadím závodu.

První den.
Na start závodu se postavilo celkem 43 jezdců. ilustrativní fotografie
4WD - Páteční etapu začalo nejlépe trio Kamil Sedláček, František Doležal a David Mišalko. Na čtyřech pátečních rz si to rozdávalo ve vteřinkách a i po poslední noční rz-tě šel jako vítěz etapy spát František Doležal s 7s náskokem před Kamilem Sedláčkem a Davidem Mišalkem. Jako čtvrtý se ztrátou 17s v cíli etapy Petr Pavlát. Další jezdci už na čelo závodu ztráceli přes 35s v pořadí Tomáš Lysák, Filip Bezděk, Martin Mudřík, Filip Vítů, Josef Jandouš a Tomáš Mikl.
2WD - Do závodu odstartovalo celkem 9 jezdců. Petr Sekula startoval s upraveným podvozkem Xray na dvojkolku, Jiří Pavlík pouze vyndal zadní řemínek u svého Xraye. Zbytek startovního pole startoval s podvozky výrobce Tamiya. Jako průběžně první dokončil první etapu Petr Sekula pronásledovaný Jirkou Pavlíkem, třetí místo držel Roman Seifert, čtvrtý Martin Jakubů, pátý Vlastimil Handl, šestý Martin Bartík, sedmý Petr Bábek, osmý Bronislav Kořínek, devátý Michal Odstrčil.
Junioři - Do závodu odstartovalo celkem 7 juniorů. Po prvním dni závodění na trati Michelin rally se v čele závodu držel Vít Kutal před druhým Jirkou Rosíkem s náskokem 2s, třetí místo Josef Jandouš junior se ztrátou 4s na první místo. Čtvrtý Tomáš Mudřík se ztrátou 4,7s na první místo. Souboj těchto juniorů byl v průběhu prvního dne velmi vyrovnaný, což slibovalo velkou bitvu další den závodu. Pátý Jakub Kašný, šestý David Kubeš, sedmý Michal Horalík.

Druhý den. ilustrativní fotografie
4WD - Nejlépe do druhého dne odstartoval František Doležal, dokázal vyhrát další rz-ty a s přehledem si v průběhu dne hlídal první místo a zaslouženě vyhrál svou první rally v rámci šampionátu Intercup. Po celý den neudělal zásadní chybu a i na nejdelší rz dne Olmeca dokázal všem ukázat své záda a 1x ji vyhrát. Do předposlední 13 rz-ty bojovali o druhé místo Kamil Sedláček s Davidem Mišalkem. Bohužel v průběhu 13rz urval Kamil Sedláček spojovačku řízení a díky dvojnásobnému přidělenému času se propadl na celkové 14 místo. Druhý v cíli se tak mohl radovat David Mišalko. Třetí místo tak do klína spadlo Petrovi Pavlátovi a tahle trojka dokázala po druhé v historii 20 let šampionátu obsadit kompletní stupně vítězů. Čtvrté místo si po celý den bez problémů hlídal Tomáš Lysák, jeho výkon byl standartní a vyrovnaný. Super výsledek ale zajel Filip Vítů, který letos předvádí atraktivní jízdu, ale s tím i dobré časy v cíli rz a to ho nakonec vyneslo na celkové 5 místo. Šestý skončil Filip Bezděk, který se na své pozici držel v celém průběhu závodu. Sedmý Martin Mudřík, osmý Tomáš Mikl, devátý Jan Viktora a desátý nakonec Josef Jandouš, který dokázal v poslední superspeciálce za sebe odsunout na první nebodované místo Josefa Pekaře.
2WD - Do souboje o první místo v této kategorii zasáhla technická závada na autě Petra Sekuly, který s přehledem vedl svoji třídu, ale po přiděleném čase v rz 10 se propadl pouze na druhé místo a přenechal tak vítězství v závodě Jiřímu Pavlíkovi. Třetí v cíli Martin Jakubů, čtvrtý Martin Bartík, pátý Roman Seifert, šestý Vlastimil Handl, sedmý Petr Bábek, osmý Bronislav Kořínek. Pro technickou závodu v průběhu soboty odstoupil Michal Odstrčil. ilustrativní fotografie
Junioři - Celý den držel konstantní tempo a díky tomu dokázal vyhrát. Josef Jandouš junior tak poprvé vyhrál závod v kategorii juniorů, druhé místo za nímo obsadil Jiří Rosík, třetí Tomáš Mudřík, čtvrtý Vít Kutal, pátý Jakub Kašný, šestý David Kubeš, sedmý Michal Horalík.
Náročný dvoudenní závod prověřil jak techniku tak i fyzické síly každého jezdce, celkový čas prvního jezdce v cíli byl 42min 27.592s. Letošní Michelin rally dokončilo 42 z 43 jezdců. Pořadatel připravil náročné rychlostní zkoušky s atraktivní superspeciálkou, kterou vyvrcholil konec závodu. Jako vždy je co zlepšovat, ale tento závod už tradičně patří k těm nejnáročnějším v celém šampionátu a letos to nebylo jinak.


Díky problémům s technikou u Kamila Sedláčka se v polovině šampionátu dělí první čtverku pouze 8 bodů. Šanci na zisk titulu je tedy hodně otevřená a průběh dalších závodů tak bude hodně napínavý. První místo v týmech vybojoval tým 2012 Automotodrom Sosnová, který letos vyhrál všechny závody a míří tak k letošnímu titulu. V kategorii 2WD se odehrává velký souboj mezi Jiřím Pavlíkem a Petrem Sekulou. V Juniorech máme po polovině závodů celkem 5 vítězů závodů.

Fotky od RC Club Čistá
Video od Romana Seiferta
Fotky od Petra Sekuly
Fotky od Tomáše Mikla
Video od RC Club Čistá

Tomáš Mikl

Pod článek si můžete přečíst odpovědi jezdců na přípravu, vývoj závodu, průběh šampionátu a plánech na další závody.
1, Dvoudenní rally je náročná na techniku a fyzičku, jak jsi se na tuto rally připravoval a jak se Ti závod povedl?
2, Měnil jsi v průběhu závodu nastavení auta?
3, Jaké pneu jsi jel v průběhu závodu, zkoušel jsi nějaké novinky?
4, Noční SS byla určitě spestřením závodu, jak se Ti povedla?
5, Na co se mají organizátoři příští rok zaměřit. Co ještě zlepšovat?
6, Plánuješ startovat 16.5. na Hvozdné v závodě MČR?
7, Která RZ byla nejlepší?
8, Vyhovuje dvoudení závod?
9, Šampionát je ve své polovině, kdo Tě ze soupeřů překvapil a co chystáš do dalších závodů?

1. František Doležal
1. Na tento dvoudenní závod jsem se nějak zvlášť nepřipravoval. Poslední závody jsem měl problémy s rozhýbaností při prvních RZ, tak jsem si šel ve čtvrtek trochu zaběhat na doporučení Peťáka. Co se týká techniky, tak jsem ji vyfoukal od prachu, dolil olej do tlumičů a dobil baterky.
2. Zásadně během závodu neměním žádné nastavení, buď se daří nebo ne, tak to prostě je!
3. Od RZ1 jsem používal štípané rallyblocky od ARP a na poslední RZ14 jsem si půjčil ojeté řezané ripmaxy od Kamila.
4. Nemám rád tyhle adrelínový zkoušky, kde si to můžu akorát po*rat nebo hodně zkomplikovat. Tyhle RZ - kdo z koho - jenom projíždím a snažím se moc neztratit. Raději mám klasický způsob nočních RZ - start klasicky po minutě. Na to jsem se těšil, takže jsem byl docela zklamenej, že se to odfláklo takhle.
5. Myslím, že organizátorům nemám co vytknout(kromě ty chybějící klasický noční RZ - chichi), bylo to opravdu super! Všechno byla paráda ...trať, občerstvení, výsledkový servis, živý komentář závodu ....a ještě jednou jim děkuji za skwjelý zážitek! Díky moc - thank you very much!
6. Bohužel na MČR nebudu startovat, mám jiné povinnosti.
7. Nejvíce Finlandia a Olmeca, ty bych jezdil pořád dokola! Jsou těžký, náročný a každým průjezdem je to víc "hustý"!
8. Nic proti němu nemám. Jen bych první den jezdil více v noci a druhý den bych o nějakou tu hoďku končil dříve, např. 16°°..
9. Nikdo mě nepřekvapil, protože jsem od Peťáka věděl, že to tady bude hodně vyrovnaný a kvalita cupu je na velmi, velmi vysoké úrovni. Mladí nám to dávají pěkně sežrat na rychlých površích a my (dříve narození) se snažíme jim to vracet na těch pomalejších a techničtějších, kde tak až nerozhoduje fyzická kondice a reakce, která už není tak rychlá a dokonalá jako u těch mladejch + nějaké ty nastřádané životní zkušenosti. Do dalších závodů nachystám nic nového, chci se pořád dál stejně bavit a moc neztratit na ty vpředu!

3. Petr Pavlát
1. Nepřipravoval - auto jelo dobře, ale já ne. Hlavně jsem těžko lezl do kopce. Už jsem si nasadil odtučňovací kůru :)
2. ANO - snižoval jsem výkon a měnil pneu.
3. Nejdřív skřípané Rallyblocky, většinu závodu Ripmaxy, protože jsem si nemohl zvyknout na ten velký grip rallyblocků. Na noční SS jsem dal oranžové houby, ale bez světel jsem jí zajel na houby..
4. Zpestřením určitě byla, pro mě ne moc vítaným. Vyrábět světla kvůli necelým dvoum minutám jízdy mi přijde dost zbytečný. Zvlášť když první jeli ještě za světla a čas se oproti původnímu rozpisu posouval, takže když jsem si spočítal, že pojedu za šera, tak jsem jel nakonec za tmy..
5. Myslím, že ta SS by stačila úplně jedna na konci celé rally - taková show pro diváky na závěr. V průběhu soboty a v pátek večer je zbytečná. Pro větší šou by bylo dobré udělat ty tratě SS zhruba stejné, aby to mělo ten správný adrenalin už při prvním průjezdu. Jinak zázemí, tratě, ředitel, vše SUPER. Možná bych zvolil spíš sekyrku než beton na neposlušné kořeny.
6. ANO - v obou závodech. 4WD i 2WD. Snad to přežiju :)
7. RZ jsou dost podobné. Přestože mi dělalo problém vylézt do kopce, tak se mi nejvíc libily ty co startovaly dole u vyschlého "potoka". Ty mostky mají své kouzlo a taky ta část dole byla více technická a o něco méně běhavá. A je úplně jedno ve kterém směru.
8. Vzhledem k pracovnímu vytížení nevyhovuje. Myslím, že by stačil v šampionátu vždy max. jeden dvoudenní závod na "stmelení" kolektivu. Možná by v tom případě stálo za to vybrat vyšší startovné a udělat v pátek večer (namísto čekání na SS) společné občerstvení a třeba
moderovaný pokec (rozhovory, názory, záludné otázky,...) Protože pokud se všichni po poslední páteční RZtě "rozprchnou" do svých domovů, tak se ten hlavní důvod dvoudenního závodu vytratil.
9. Překvapil jsem sám sebe tím, že jsem podcenil svoje nezřízené žraní a chlastání výborných Svijan. S tím pivním bachorem se bude těžko vyhrávat :(.

Moji týmový kolegové udělali přechodem na diferenciály obrovský skok dopředu. S Kamilem jsem věděl, že to budu mít těžké. Příjemně překvapují všichni 3 členové týmu Samohýl Motor Zlín a taky obdivuji některé hvězdy z dob nedávno minulých s jakou zarputilostí bojují, aby se vrátili z5 na vrchol (třeba Jožka Pekař). Bez motivace a toho správného až fanatického
zapálení se těžko stoupá postupně zpátky do nejvyšších pater RC rally. Chystám se zhubnout - pokud se to nepodaří, tak se můžu letos s obhajovou titulu rozloučit...

9. Jan Viktora
1. Ano dvoudenní soutěže bývají hodně těžké a fyzicky náročné, na soutěž jsem se nějak speciálně nepřipravoval, trénoval jsem na kole stejně jako na každou jinou soutěž. Závod se určitě povedl, jsem rád, že jsme hlavně na cílové rampě.
2. Po celou dobu soutěže bylo auto nastavené stejně, tak jak se nám osvědčilo na testech.
3. V průběhu závodu jsme měli Fabii obutou na řezaných Rally Blockách, zkoušeli jsme Ripmax, ale to se moc neosvědčilo. Záběr a brždění bylo lepší, ale v zatáčkách jsme plavali.
4. Tak URČITĚ, noční SS byla hodně povedená, a hlavně jak divácky tak i jezdecky velmi atraktivní. Jel jsem na hranici svých možností, rychleji to v té tmě už ani snad nešlo.
5. Soutěž byla perfektně připravená, ale v určitých úsecích byly tratě už hodně rozbité a vylézalo z nich mnoho kořenů.
6. Start na MČR zde na Hvozdné nevylučuji, ale ani nepotvrzuji. V týdnu odlétám do zahraničí na rodinnou dovolenou a nevím, zda bude dostatečný čas na přípravu vozu až se vrátím
7. Tak nejlepší RZ byla přece noční Superspeciálka. Jak jsem už říkal byla velmi atraktivní jak jezdecky tak i divácky.
8. Proti dvoudennímu závodu nic nemám, pokud tedy nedoslouží technika už první den. Je to obrovská příležitost se během 2 plně nabitých dnů zase o kousek více seznámit se svým autem.
9. Ano, je za námi již polovina šampionátu, letí to. V poslední době mě hodně překvapuje můj týmový kolega Filip Vítů, který je soutěž od soutěže rychlejší a rychlejší, což mi dělá radost ikdyž mu už tak trochu nestíhám. Nějaké zásadní změny nechystáme, pouze zvažuji přechod na planetové diferenciály. Podvozek budeme měnit asi až po zkončení sezóny.

Chtěl bych tímto poděkovat celému týmu Samohýl Motor Zlín, Tomovi, Filipovi, našim holkám a v neposlední řadě také panu Martinu Samohýlovi a panu Gregůrkovi za podporu a zázemí, které nám poskytují.

12. Ladislav Jež
1. Vyčistil jsem auto, dolil tlumiče, nachystal servisní stan a vyrazil.
2. Malinko jsem upravoval tuhost pružin na tlumičích.
3. Bloky, Rypy, Daše
4. Spestření to je a jelo se mi dobře.
5. Na vysekání kořenů.
6. Ne.
7. Sedla mi Mišelinka.
8. Určitě je to intenzivnější zážitek. Pokud je zázemí jaké bylo je to super.
9. Jandouš mě překvapil. Nechystám nic.

14. Kamil Sedláček
1.Dvoudenní rally je rozhodně náročná a to obzvlášť Michelin, kde se nesmí ani na chvilku polevit. Musí se jet opravdu rychle úplně od začátku . Na závod jsem se nějak moc nepřipravoval jen jsem se párkrát svezl s autem, abych ho více dostal na tento povrch, do diferenciálů nalil hustší olej a doplnil tlumiče.
2. Ano v průběhu závodu jsem si stěžoval na velmi nízký podvozek a když už se mi podařilo dosáhnout výšky, měli na to vliv tlumiče, které měly pomalý vratný moment. Na tomhle musím do dalšího závodu zapracovat.
3. Ne-e nezkoušel jsem žádné novinky, jel jsem od začátku rally blocky ,které jsem měl vycvakané . Na jedne z rychlostních zkoušel jsem nasadil i Ripmaxy, ale byto to na nich stejné :-). No a na poslední Superspeciálku jsem chtěl pobavit diváky tak jsem tam obul klouzavé houby :D - báječně kloužou dobré pobavení doporučuju :)
4.Já si myslím, že na to jakou měli kluci z čech výbavu na přední kapotě modelu ( světelnou lampu ) se mi povedla maximálně . Šlo o to dojet do cile a neudělat nějakou hloupost.
5. Tak určitě by se měli za měřit místy na povrch - ten byl místy brutální moc kořenitý jinak se jim soutěž povedla na výbornou .
6. V plánu to mám a chci to pojat jako test před Bratřejovskou šotolinou . Ovšem momentální zdraví mi v tom brání.
7. U tohoto závodu nejde říct která "rychlostka" je nejlepší a která nejhorší všechny jsou krásné a jede se mi na nich dobře.
8. Je to moc velký zápřah, ale vyhovuje mi . Dá se tady víc bojovat a muže se stat opravdu cokoli :) nikdy není rozhodnuto .
9. Nepřekvapil mě nikdo, ja stale počítám s kvalitou soupeřů , která opravdu je . Do dalších závodů plánuju se vrátit na vedoucí příčku absolutní klasifikace a udržet si ji až do posledního závodu .

15. Tomáš Pikner
1. Já osobně jsem se nepřipravoval vůbec nijak, jen auto jsem svěřil do rukou zkušeného servismena.
2. Radši jsem do něj vůbec nešahal. Rozhodně by to lepší nebylo.
3. Jel jsem to co většina řezané bloky.
4. Vůbec se nepovedla, na autě mě upadl tlumič, takže jsem byl rád, že jsem doskákal
do cíle.
5. Pořadatelé si dali s přípravou práci a tratě byly připraveny na jedničku, takže obrovská pochvala. Nicméně v některých erzetách jsme museli více šetřit síly něž závodit, abychom vůbec do cíle doběhly, takže možná trochu ubrat od těžkých výběhů, ale to je názor nás těžších a línějších.:)
6. Na MČR startovat nebudu, protože to časově nestíhám.
7. Paradoxně Bombardino.
8. Určitě spestření sezony.
9. Do konce sezony si přeji ať vydrží technika a pořadatelům vyjde počasí. Z jezdců určitě držím palce Kamilovi.

16. Karel Bajza
1. Jelikož závod probíhal hned týden po Hodoníně tak příprava nebyla žádná. Maximálně zvednutí podvozku na šotolinu. Jinak závod se mi bohužel nějak extra nepovedl ale každý den není posvícení. Začátek byl pro mě hodně fyzicky náročný ale postupem času se to zlepšovalo a i poslední Olmeca se dala zvládnout.
2. Ano, po doporučení zkušenějších a hned se auto chovalo lépe.
3. Celé závody jsem odjel na rally blockách, které jsou nám známé ale poprvé jsme je měli prořezané takže svým způsobem to byla pro mě novinka.
4. Zpestřením rozhodně byla ale nám se před startem odporoučela elektronika takže spokojenost nulová.
5. Myslím že na nic speciálního není potřeba se zaměřovat.
6. Ano, na MČR se určitě objevím.
7. Všechny byli pro mě stejně náročné, takže vyloženě nejlepší nebyla žádná.
8. Dvoudenní závody jsou super zpestření ale nesmí jich být zase moc.
9. Do dalších závodů plánuji tak maximálně více máknout a pokud si zase o nějaký ten bodík. Kdyby nám někdo řekl že v polovině sezóny budeme mít v jezdcích 5 bodů a teamově budeme na 5.místě s mírným náskokem tak bych to bral všema deseti :). Překvapil mě pěkně teamový, který poslední dva závody září a drží mu auto což se o mě momentálně teď nedá říci.

18. Jakub Řezanina
1. Příprava byla bohužel skoro žádná neměl jsem čas. Závod se mi nepovedl, neměl jsem natrénováno.
2. Měnil jsem jenom světlou výšku podvozku.
3. Jel jsem ripmaxy, na jednu SS jsem vyzkoušel dashe, ale ty se neoplatily.
4. Noční SS dopadla špatně, chytil jsem kamen do kola a zrovna na této SS jsem měl špatné obudí.
5. Hlavně na kvalitu tratě některé kořeny a díry by v realitě pro velké auta, znamenaly nepřekonatelnou překážku.
6. Uvidím podle financí
7. To se nedá říct, každá RZ měla své pro a proti
8. Ano vyhovuje, ale počet RZ byl už přehnaný
9. Ze soupeřů mě nepřekvapil celkem nikdo. Plánuji přestup do jiné kategorie a změnu karoserie. Uvidíte na dalších závodech.

22. Roman Kalík
1. Na tu to rally jsem se připravoval hlavně po technické stránce vozidla, měnila se vysílačka a pruběhu rally se zjistilo, že byla výměna vysíláčky správný krok , viz posun ve výsledcích na 22 absolutní umístění v rally .
2. Ne nastavení auta jsem během závodu neměnil .
3. Ano novinku jsem vyzkoušel, týmový kolega mě pujčil řezané rally bloky a pneu mě sedělo tak jsem je jel celý závod.
4. Jelikož se startovalo od konce , tak jsem jel za světla . Ale prujezd špičky byla pěkná podívaná jak kdo má na svých autech světelné rampu.
5. Tratě se mě líbili a nemám co vytknout.
6. Ne 15.6. 2012 nepojedu jedu na dovolenou .
7. Mě osobně se líbila Finlandia
8. Ano vyhovuje , ale víc soutěží dvoudeních bych nedělal. Je ty dvě co jsou v kalendáři . At to nestratí to kouzlo .
9) Do dalších závodů plánujeme zrychlit a spřesnit, ať se dále posunujeme v pořadí vzhůru.

25. Petr Sekula
1. Na závod jsem připravoval jen tlumiče a nastavil jsem větší světlou výšku, jinak motor a elektronika zůstala stávající a zatím šlape na jedničku. Nebýt technických problémů ve 12RZ tak to mohlo být zlato, ale i tak je druhé místo solidní a v celkovém pořádí stále vedeme 2WD kategorii.
2. Na autě jsem nastavení během závodu neměnil a dělal jsem jen běžnou údržbu po dojetí každého měřeného úseku.
3. Celý závod jsem jel pneu ARP bez úprav a vyhovují mě na šotolinové tratě a nebudu měnit značku.
4. Noční SS byla zajímavá, ale raději mám denní závod, takže jsem ji prostě jel :-)
5. Došla v bufetu krkovička !!!
6. Ne, ale určitě se přijdu aspoň podívat jak to jede dvoukolkářům v mistrovství.
7. Všechny
8. Nemám stím problém a kdo chce závodit, tak si dva dny najde.
9. Jelikož jezdím kategorii 2WD, tak tam je překvapení každý závod. Je to hodně vyrovnané a rozhodují drobnosti, třeba na Hvozdné jeden odpadl a kromě J.Pavlíka dostal každý přidělený čas a to je potom pěkný souboj o bednu. Všichni jezdci této kategorie jsou konkurence.

31. Ondřej Dočkal
1. Zajisté ano, ale fyzičku není během týdne připravit jako Zátopek na OH, takže pozornost (zřejmě nedostatečná) byla věnována hlavně technice. Bohužel se právě díky technice a dalším faktorům viz. niže nezadařilo. Ale hlavní roli hrála technika - takže v týmu rozhodně nepanuje spokojenost...
2. Když pominu nutnou opravu, kde musím poděkovat hlavně F. Bezděkovi za vyřešení problému, avšak i Peťákovi a ostatním co byli nápomocni při mém problému s diferákem :-( , tak jsem nic neměnil - na TA-02 toho zase není tolik co měnit.
3. Nevozím sebou tolik gum, abych měl na výběr, takže jsem volil standartní pneu sériové výroby - nic řezaného ani štípaného.
4. Určitě byla? Ne nebyla - z mého pohledu ne. Jak se mi povedla ani nevím - byl rád že jsem si někde nerozbil auto a pusu. Jednak první oznámení bylo start 20:01 poté 20:21 a těsně před RZ se rozhodlo o dalším posunu - nevím už jestli o 10 nebo 20 minut - ale tyhle škatulata hejbejte se rozhodně nejsou férové. Proč? Protože jsou i závodníci co nevidí v šeru úplně dobře (šeroslepost). Já vím, že je to moje chyba, ale tato noční RZ nebyla přínosem. Vždyť časoměriči skoro neviděli na stopky a několikrát se opakovali a opravovali, čímž neříkám že byl někdo poškozen, ale bylo tam pár diskutabilních okamžiků ...
5. Dodržování pravidel a harmonogramu. Uzávěrka přihlášek byla stanovena na 30.5. 20:00. Poté byla vydána oficiální startovní listina. Pak se najednou vše změnilo a uzávěrka přihlášek byla 31.5. 20:00 a z oficiální startovní listiny se zpátky stala neoficiální startovní listina. Ta se stala oficiální podruhé až po nové uzávěrce. V těchto přidaných 24 hodinách se jeden závodník odhlásil a jeden se přihlásil. To zcela logicky otvírá otázku, proč toto pořadatel udělal? Já to nevím, ale otvírá to zbytečné ale oprávněné spekulace komu to bylo ušito na míru.
Taky by mohl pořadatel usměrňovat fotografy. Stávalo se, že fotograf stál či seděl v cestě závodníkovi - nikoliv závodnímu vozu, ale v trajektorii běhu závodníka. I když tohle je hodně složité - to chápu - nelze uhlídat stejně jako děti :-)
Jinak výborná organizace při zajištění občerstvení - hned od rána otevřená hospoda a velmi ochotný personál. Tištění výsledků a jejich on-line zveřejnění bylo na vysoké úrovni - mohli jste to však dát vědět dopředu - mohlo to sledovat více výsledkůlačných diváků.
6. To už nelze stihnout v době kdy píšu tento mail - NE.
7. Rozhodně ne noční. Ostatní byly hezké - byla to má první soutěž na Hvozdné, takže nemám šanci srovnávat s minulým ročníkem. Nejlepší bývá ta, kde zajede člověk nejlepší umístění ;-)
8. Nemám nic proti až na výhrady v bodu 4.
9. Já, co se pohybuju zhruba v polovině výsledkové listiny se koukám na kluky okolo jako je třeba Peťa Šíma, se kterým mě souboje a přátelsko-soupeřivá atmosféra baví. Rád bych takovou atmosféru viděl u všech soupeřů - bohužel opak je pravdou a škodolibost, kterou jsem zažil v sobotu mě zaráží a moc mrzí. A to teď nemluvím o svém "pro diváky" skoku do té naštěstí docela vyschlé "díry"... Díky za aplaus :-)
Úvod| Články| Kalendář| Výsledky| Klasifikace| Galerie| Jezdci| Teamy| Pravidla| Historie| Odkazy| Bazar| IZ, spolek.| Kontakt
Intercup logoAll Rights reserved. Unauthorized use of content without written permission is strictly prohibited. Designed by INUA © 2010 INUA s.r.o