Nepříhlášený uživatel

Ohlasy z cíle 9.Jump rally

ilustrativní fotografie
5.srpna 2012

Ohlasy z cíle 9.Jump rally

.
.
.
.
.
Otázky
1, Jak se Ti závod povedl, výsledek, tratě, počasí, servis?
2. Letos pořadatel nachystal více šotolinových pasáží, jak se Ti tato sekce líbila?
3, Měnil jsi v průběhu závodu nastavení auta?
4, Jaké pneu jsi jel v průběhu závodu?
5. Na co se mají organizátoři příští rok zaměřit. Co ještě zlepšovat?

1. František Doležal
1. Závod se mi povedl, předčil moje očekávání. Takhle vysoko jsem opravdu nemyslel ani ve snu! Všechno bylo perfect!...tedy až na to počasí, mohlo být o pár stupníků míň. Zázemí soutěže opravdu parádní a bylo dobře, že tahle soutěž je také v kalendáři Intercupu.
2. Nedokáží porovnat o kolik bylo šotoliny víc, ale pro mě ji bylo opravdu málo! Bohužel v několika místech mi to na ni nějak nešlo, vadil mi ten obrovsky dlouhý čumák na Toyotě GT-four a zůstal několikrát za něj viset o strom!
3. Nastavení jsem měnil po RZ1, nějak jsem to netrefil! Běžně to nedělám, ale tady to bylo opravdu špatně.
4. Štípané rallyblocky od ARP, ale v půlce "race" byly hodně sjeté, proto jsem dával na více-šotolinové RZ na předek zánovnější.
5. Myslím, že není z mého pohledu co zlepšovat(kromě té více šotoliny). Mým přáním by bylo zde vidět závodit ty jezdce, kteří k této soutěži mají nějaké výhrady a přesvědčili se, že někdy je luxusní zázemí docela příjemná wjec, která celkovému charakteru souteží Intercupu rozhodně neublíží!

2. Petr Pavlát
1. Povedl - vzhledem k tomu, že na tento specifický asfalt jsem za 3 roky nenalezl správné nastavení, je výsledek lepší než jsem čekal. Tratě pěkné, výsledky šlapaly ON-LINE, pivo i krkovička vynikající (nakonec vyhrálo pivo 6:3 :))).
2. Líbila - šotolina mi šla mnohem lépe než zmíněný "asfalt".
3. ANO - po RZ1 jsem podstatně zvýšil světlou výšku podvozku z 5ti na 10 mm.
4. Skoro všechny co jsem měl v kufru :), ale nakonec jsem se vždy vrátil k Rallyblockům.
5. Myslím, že Pepa by se měl vážně zamyslet, jestli to s tím topením nepřehnal :)..., a teď vážně - kdyby se závodníci rozešli po 9ti RZtách, tak by jsme si to myslím užili až až - těch 11 bylo zbytečně moc.

...a abych nezapomněl - velký dík Ondrovi Zárubovi za nádherné fotky, které nám všem rozdal...

3. David Mišalko
1. Závod se mi překvapivě povedl, nečekal jsem tento výsledek. Trať byla super, ale počasí mohlo být chladnější. Servis nedokážu posoudit, ale jako "cizáci" jsme se tam nevyšli :-D .
2. Letos to byl pro mě první závod na této trati, takže nedokážu posoudit, ale bylo to skvělé!
3. Nastavení jsem neměnil, pouze styl jízdy. :-))
4. Celý závod jsem jel sjeté štípané rallyblocky od ARP :-D
5. Nemyslím, že by se dalo ještě něco výrazně zlepšit, pro mě to bylo akurád :-D !


5. Martin Mudřík
1. Před závodem jsem to reálně tipoval,že pojedu 5.-7. místo.Začal jsem super a držel se na úrovni těch nejlepších.Auto fungovalo, jak jsem chtěl.Během závodu jsem neměnil nastavení auta.Před pátou RZ jsem dostal geniální nápad a přezul pneu.Dostal jsem 18 sec.Dobře mně tak.Kdo by si myslel, že jsem tam vrátil ty co fungovaly,tak se plete.Na šestku a sedmičku jsem ještě tvrdošíjně zkoušel jinou variantu.Výsledek 19 a 15 sec škoda.Od osmé jsem tam vrátil ty co jsem na nich začal závod.Po závodě jsem je sundal z auta, dal je do obalu na pneu a napsal na něj Jump rally.Budu je šetřit na příští rok :-)
2.Šotolinu hodnotit nebudu, protože jsem tyto úseky stavěl.To nechám na ostatních.Ale trochu jsem se na ní trápil(jeté dashe nejsou na šoto ideální.Zato na asfaltu byly excelentní).Některé zatáčky jsem mohl nechat otevřenější.Ale chtěl jsem, aby se měnil povrch a také rytmus tratě.
4. 1 - 4 RZ jeté dashe 5 RZ řezané bloky 6 - 7 RZ nové dashe 8 - 11 jeté dashe
5. Začal bych v devět a o to dřív končil. Jinak jsem si to užil,hlavně na hřišti.Tam jsem byl hodně rychlý.

6.David Čech
1. Závod se mi povedl nad moje očekávání, protože jsem skončil celkově 6 a vůci trati nebo servisu nemam co dodat, protože tratě byly dobře připravené a servis také a počasí akorát mi vadilo to velké teplo, ale stim se nedalo nic udělat, lepší než by pršelo.
2. Šotolinové úseky se mi hodně líbily
3. V pruběhu závodu jsem měnil nastaveni tlumičů, ale ukázalo se, že to moc nepomohlo, že jsem zajížděl furt stejné časy
4. V průběhu závodu jsem jel řezané rally block

11. Tomáš Pikner
1. V naší posádce panuje obrovská spokojenost, protože po roce a půl jsme konečně opět dosáhly na bod (sice jeden a po odstoupení soupeřů, ale počítá se) a ještě jsme se pěkně svezli. Pepovi a všem, kteří mu pomáhali, musíme poděkovat za pěkný závod a vydařené tratě.
2. Šotolinové úseky na hřišti se vrátily po několika letech a mně se vždycky moc líbily, takže určitě bych je zachoval i do příštích ročníků.
3. Nastavení jsme měnili hned po první erzetě, kde jsme byli pořád na střeše.
4. Neřeknu J!
5. Jednotlivé erzety byly výborně postavené, byly dlouhé a nebyly uběhané. Možná bych, ale jednu až dvě ubral.

12. Libor Zatloukal
1. Z mého pohledu se mi závod povedl nad očekávání dobře. Po tom hrozném začátku jsem vůbec nečekal, že skončím na 12 místě. Po problémech na první RZ a celkovém nastavení vozu jsem s výsledkem velmi spokojen.
Co se tratí týká byly dlouhé, přehledné a velmi dobře sjízdné. Počasí bylo velmi teplé, ale to nejde nijak ovlivnit a hlavně, bylo pro všechny naprosto stejné.
Velmi dobré bylo, že byl připraven stan s posezením, takže byla možnost se schovat před sluncem. To beru jako velké plus a také stánek s občerstvením, kde bylo i nealko pivo. To jako řidič chválím velmi kladně.
2. Jelikož mám radši šoto než asfalt, tak jsem byl rád za každý metr šoto navíc. Sekce byly dobře vyznačené a upravené.
3. Během závodu jsem měnil jen tuhost podvozku, neboť jsem šel na hrubém asfaltu párkrát přes boudu, takže jsem musel, jinak byh nic nedělal - asi?? Jo a lepil pneu...
4. Jako většina ( teda aspoň myslím) ARP - Rally Dash. Jsou vcelku hodně sjeté :-(
5. Počasí... :-), to vedro bylo hrozné.
Možná by nebylo na škodu dříve začít. Ale jinak vše OK a myslím si, že pořadatel to zvládl velmi dobře.

15. Vladimír Karlík
1. Závod se mi příliš nepovedl, na první RZty jsem nezvolil příliš šťastně pneumatiky, v půli soutěže jsem dostal penalizaci za kontakt s cílovou bránou a to vše mne připravilo ve výsledku o poslední volný teamový bod pro 4Rombi Corse. Počasí bylo úmorné, strašné vedro.
2. Tyto sekce byly rozhodně zpestřením, jízdu smykem na prašné šotolině jsem si užíval. Změna povrchů byla určitě k dobru, auto se chovalo pokaždé jinak, s jízdou po rovné šotolině s mým nastavením auta nebyl problém.
3. Nastavení auta jsem neměnil, pouze výkon motoru, trochu zlobila elektronika, nevím proč?
4. Jak jsem již říkal, po testu na shakedownu, jsem špatně zvolil pneumatiky, řezané šoto ARP, po 4 RZ jsem přezul na Dashe a přineslo to v průměru o 12s rychlejší časy na RZ.
5. Více druhů piva (tmavé, polotmavé), klobás (třeba taková ta bílá bavorská vuřt klobása chyběla), grilovaného masa (hovězí a klokaní steaky nebyly vůbec k mání)! A vůbec ta „bílá“ byla moc studená!
Ne teď vážně, co se týká zázemí a tratí, nebylo co vytknout. Možná bych jen celou soutěž zkrátil o 1 RZ, tak aby se končilo o malinko dříve, ale ani to nebyla nějaká vážná chyba, na jinak dobře zorganizované soutěži.

19. Roman Kalík
1. Závod se podařil , stále se posunuji v celkovém umístění výše a tím je vidět, že trénig se vyplácí
2. Bylo pěkně a precizně nachystáno .
3. Ne nastavení jsem neměnil
4. Pirellky a rally bloky
5. Z mého pohledu to byla nádherná rally a nechal bych to v tomhle formátu jak letos.

25. Petr Sekula

1. Závod se mě moc nepovedl,potřeboval jsem vyhrát a trochu bodově utéct Jirkovy. Ale jemu tento závod sedl nejlépe a nedal mě šanci. Já jsem musel s Romanem sváděl těsný souboj o druhé místo a to se mě nakonec podařilo. Tratě byly připravené pěkné a přehledné, počasí super a v servisní zoně super atmosféra, protože skoro všichni jezdci dvoukolek seděli u jednoho stolu a debatovalo se o všem.
2. Šotolinové úseky byly připraveny dobře, akorát jsem měl problém v jedné zatáčce ve které jsem při každém průjezdu zůstal na stromě. Ale to byla chyba jezdce. "úsměv"
3. Nastavení jsem zkoušel měnit a trochu jsem laboroval s výškou podvozku. Ale to jsem po druhém úseku doladil a odjel s jedním nastavením celý závod.
4. Desetkrát jsem použil pneu pirelli soft a jednou jsem použil speedminty, ale to byl omyl a nefungovali.
5. Organizátor by se měl zaměřit hlavně na bufet, protože ke konci závodu došla kofola"smích". Nic jiného zlepšovat potřeba není, protože dokonalé zlepšit nejde.
Úvod| Články| Kalendář| Výsledky| Klasifikace| Galerie| Jezdci| Teamy| Pravidla| Historie| Odkazy| Bazar| IZ, spolek.| Kontakt
Intercup logoAll Rights reserved. Unauthorized use of content without written permission is strictly prohibited. Designed by INUA © 2010 INUA s.r.o