Nepříhlášený uživatel

Představení týmů pro rok 2012

ilustrativní fotografie
30.ledna 2012

Představení týmů pro rok 2012

1)Jaké jsou změny ve Vašem teamu na novou sezonu?
2)Máte v plánu jet všechny podniky Intercupu nebo pouze vybrané?
3)Jak se podle Vás vyvíjí úroveň Intecupu?
4)Jak spolupracujete jako členové teamu? Pomáháte si nastavovat auta nebo jedete každý sám za sebe?
5)Máte nějakou taktiku na sezonu 2012?


Martin Mudřík za tým GRIFONE
ilustrativní fotografie
1) Hlavní změna v týmu bude příchod nového jezdce.Kamil Sedláček spolupracoval s Grifone už v závěru loňské sezony.V letošní sezoně bude jezdit ex Thiryho Xray T2R Pro.Tomáš Mikl a Martin Mudřík pojedou nově připravené Xray T3R.V současné době probíhají intenzivní jednání v Borehamu s Malcolmem Wilsonem.A zdá se,že Grifone získá tři speciály Ford Fiesta WRC.

2) Všichni tři jezdci týmu mají jen ty nejvyšší ambice.To znamená,že budeme nastupovat pokud to okolnosti dovolí do všech závodů.

3) Úroveň šampionátu stoupá rok od roku.Každý rok se objeví nějaká novinka,která šampionát zkvalitňuje.Není to jednoduché,stojí to hodně úsilí.Intercup by potřeboval generační výměnu.Jedna generace pomalu končí a doufám,že mladí je zdatně zastoupí.Doby,kdy byl Intercup jediný a udával směr už jsou pryč.Je ale dobře, že se jezdí po republice tolik šampionátů.Jezdí hodně dobrých jezdců,roste konkurence.Získáte hodně stejně"postižených" kamarádů po celé republice a o to hlavně jde.

4) Grifone spolupracuje při stavbě a nastavování podvozků velmi intenzivně.Dá se říct,že auta máme téměř identické.A doufám,že letos budeme hlavně intenzivně testovat,což se loni nedařilo.Tam máme ještě rezervy.

5) Ano, taktiku máme a samozřejmě je tajná :-) .Hlavně si chceme zajezdit na kvalitních a obtížných tratích.Vybojovat hodně těžkých a vyrovnaných soubojů.A ježděním se hlavně bavit a vyčistit hlavu před náročným pracovním týdnem.

Petr Pavlát za tým 2012 AUTODROM Sosnová
ilustrativní fotografie
1) Tým je úplně nový. Já jsem v něm úplně starý :), noví jsou Fanda a Dejw, neb se rozhodli spolu se mnou dobít Moravu, takže mají na rozdíl od předchozích kolegů motivaci. Sice jezdí jenom s X-RAYem, ale já věřím, že budou pro tým přínosem :)

2) Pouze vybrané... ...pokusím se je vyjmenovat: Caterpillar, The Great Cross, Forest, Slovácká, Michelin, Tour de Cabin Int., Jump, Z studio, Criterium Fryšták a celé bychom to chtěli podtrhnout a sečíst Totalem.

3) Teď, když jsem vás donutil poladit řízením vašich miláčků, šla úroveň nahoru:) Organizační úroveň a promo bylo vždy na vysoké úrovni. Prosakují informace o "Velkém Třesku" tak uvidíme, jestli se to nepodepíše na některých výstupech. Zatím je předčasné to hodnotit. Stránky byly vždy kvalitní a ty nové až se naplní daty budou ještě lepší.

4) Jako tým spolupracujeme sQěle:) Já z auta oklepu bláto a naložím ho do kufru. I když se ostatní členové týmu snaží ode mě nastavení mé Tamiye okoukat, je jim to uplně k ničemu, protože mají X-RAY :). Zbývající členové týmu velmi spolupracují na nastavení a i při závodě si vzájemně pomáhají. Tak to má být... ...třeba Fanda, když zjistí, že je pomalejší než Dejw, sebere mu jeho pneu a dá mu svoje staré ojeté :))

5) Taktika je jasná... ...přečteme si pravidla, aby nás nepostihla nějáká záludná penalizace :(. Musíme začít co nejrychleji a pak už pořád jen zrychlovat... ...jo a abych nezapomněl - pobít Kamila :))

Vladimír Karlík za tým 4 Rombi Corse
ilustrativní fotografie
1) Na novou sezónu jsme angažovali skvělého jezdce Radka Hobzu.

2) V plánu máme pokud možno teamové zastoupení na všech podnicích Intercupu. Co se týká jednotlivých jezdců, chtěli bychom, aby každý startoval alespoň na devíti libovolných podnicích Intercupu.

3) Myslím si že vývoj Intercupu jde pořád dopředu, i když oproti jiným regionální šampionátům, které v posledních letech zažily obrovský vzestup, by se mohlo zdát, že Intercup, jako kolébka RC Rally stagnuje. Ale není to pravda, protože dobře vím, jak je těžké zajistit podmínky pro pořádání tohoto šampionátu, ať už sehnat potřebné finance pro zázemí, kvalitní časomíru atd. po v neposlední řadě příslušná povolení ke stavbě tratí a konání jednotlivých soutěží, což je rok od roku těžší. Proto si myslím, že patří zasloužený dík všem lidem a sponzorům, kteří se na tomto podílejí.

4) Co se týká nastavování vozů, každý z jezdců preferuje své nastavení auta, které ovšem pro ostatní členy teamu není tajné a může si ho kdokoliv vyzkoušet. Co se týká servisování aut při samotné soutěži, zvláště při poruchách a jiných krizích, můžeme se spolehnout na pomoc od jednotlivých členů teamu, ať už zapůjčením nářadí, náhradního dílu, či přímé pomoci při výměně vadných komponent. Totéž se týká i mezi soutěžemi, kdy si pomáháme při generálních opravách diferenciálů, motorů, výměn ložisek atd.

5) Žádná teamová strategie nebyla stanovena, každý jezdec má naprosto volné ruce v absolutní klasifikaci a svým nejlepším možným výkonem za úkol získat co nejvíce bodů do poháru teamů.
Úvod| Články| Kalendář| Výsledky| Klasifikace| Galerie| Jezdci| Teamy| Pravidla| Historie| Odkazy| Bazar| IZ, spolek.| Kontakt
Intercup logoAll Rights reserved. Unauthorized use of content without written permission is strictly prohibited. Designed by INUA © 2010 INUA s.r.o