Lubos píše:
Pomotal jsi několik věcí dohromady (a nebudu se ptát proč):
1. to, že je v dané lokalitě WC, 230V, ..., není zásluhou pořadatele, ale někoho jiného. Pořadatel jen dokázal spojit např. svoje bydliště (místo práce, ...) s existencí tratě a těchto "výhod",
2. cit pro stavbu, jak na asfaltu nebo šotolině, s výše uvednými atributy naprosto nesouvisí (v případě JUMPu se dlouhodobě [a to i přes nabídky pomoci] míjí,
3. dopředu neshazuji práci druhého, jen po několika zkušenostech z minulosti prostě vím, jaké budou podmínky,
4. většina kamarádů jezdců z mého okolí více preferuje kvalitu tratí nad rozsahem zázemí; tady jsme (JUMP) svědky urputné snahy zasadit závod právě do "luxusního" zázemí, ale pomíjí se pravý důvod závodu,
5. bylo by vhodné, aby se Pořadatel hluboce zamyslel nad tím, proč vloni odstoupili jezdci, právě pro nespokojenost s tratí, a ne pro poruchy, než lichými úvahami nad čísi snahou o rozbití obličeje (a nyní se tedy musím zeptat: kdo zavedl v Intercupu onu nevraživost počínající vyhrožováním fyzického napadení, pokračující nesportovním vyloučením [rozpor s pravidly] a končící .......??). Snad to nejsou ti, kteří takto na fóru argumentují!! Proč tedy mluvit o hrubém pytli a jeho záplatování!!! Proč prostě nelze přijmout fakt, že něco neumím a raději budu sedět na židli s rukama v klíně a tiše a klidně sledovat, co jiní, které slušně požádám, připraví???? Ono se to asi neumí být slušný!! Ono je asi pod úroveň Pořadatele si to přiznat a požádat .... o pomoc!!!! Ono je asi lepší lidi poštvávat proti sobě, cooooo???? A potom při nutnosti potkat se klopit hlavu a dělat, že pospíchám!!!
Bohužel, to co jsem v minulosti na závodech Intercupu nacházel (pohoda, klid, kamarádská atmosféra, ...) je, jak se zdá, nenávratně pryč.
Nemám zájem eskalovat napětí, ale touhu, aby organizace jednotlivých závodů v Intercupu měla rok od roku stoupající úroveň - podobně jako v jiných šampionátech. Ti kluci se před lety jezdili do Zlína učit, jezdili na čumendu a co organizují dnes??
A mně se zrovna reagovat chce...
1) To, že je v dané lokalitě další zázemí je zásluhou pořadatele, protože výběr lokality asi udělal on - a to je ta základní věc, která se buď vybere správně nebo špatně.
2) Možná Ti uniklo, že letos bude trať na Jumpu stavět Martin Mudřík a ne Pepa Jandouš. Ale to bude zřejmě taky špatně - to už se ví dopředu a proto se už dopředu píše, že zázemí je to poslední co je na Jumpu plusové.
3) Podobné zkušenosti jako Ty mají i ostatní a protože pořadatel není hlupák, tak se to snaží vylepšit. Ale je potřeba chtít to vidět a ne to shazovat když to ještě nezačalo.
4) Já preferuju pokud možno obojí, protože když se dobře vybere lokalita, tak je v okolí vždy nějaký objekt, kde se dá vzít 220V, domluvit toaleta, s kamarádem stánek, a vymyslet plac na parkovaní aut a stánky závodníků. To je myslím v dnešní době základ od kterého by se mělo odvíjet vše ostatní.
5) Pořadatel se hluboce zamýšlí a snaží se věci vylepšit. Otázka je jestli to někdo, kdo je ze zásady vždy proti, ochoten vidět. Já si myslím, že je spíš k zamyšlení ten závodník, který bez zjevných technických problémů odstoupí ze závodu na protest proti trati, která se mu nelíbí. Ano totiž rally je velmi rozmanitá disciplína, kde jsou na každém závodě jiné podmínky. Jsou tratě, kde má většina závodníků problém vytočit zatáčky a taky nikdo nejde předčasně domů a nečastuje pořadatele urážkami - ba co dokonce objevují se komentáře o nejlepší rally letošní sezony. No a k tomuto extrému je tady druhý extrém, kdy Tvoje úspěšnost není limitována rejdem ale fyzickými dispozicemi (pro srovnání tak jako ve skutečné rally maximální rychlostí na nejvyšší převodový stupeň). Myslím, že oboje k tomuto našemu "hraní" patří. Protože trať (a to je na tom celém krásné) je pokaždé jiná ale zároveň pro všechny stejná.
V tomto diskusním foru k závodu k Jumpu jsi nevraživost zavedl svou poznámkou jednoznačně Ty - a proto na hrubý pytel, hrubá záplata. Krom toho nesnáším, když si někdo myslí, že umí něco lépe než druhý - to je jen jeho názor, jeho chvástání, které mnohdy ostatní vůbec nesdílí.
A protože motám spoustu věcí dohromady, tak přidám ještě jednu poznámku, která s tím vůbec nesouvisí... Po problémech se značením trati na úvodních dvou závodech MČR jsi sám navrhl funkci traťového komisaře a po dohodě s Tebou jsem byl rád, že jí budeš na dalších závodech vykonávat, aby nedocházelo k zbytečnému bloudění závodníků. Ve Vyškově jsem však bohužel už neviděl, že by jsi se tomu věnoval. Krom toho jsme se domluvili, že objednáš pro závodníky pizzu a až jí přivezou, tak jí zaplatím. Když začali závodníci asi po hodině shánět pizzu, protože už měli hlad, nemohli Tě nikde sehnat, protože jsi seděl s Loou v nějaké hospodě (mimochodem oceňuju, že i když Loa ráno zaspal, tak se dokázal do Vyškova dostat autobusem - takhle by se měl zachovat vždy každý se kterým mám domluvené nějaké povinnosti i když za to nemá ode mě ani korunu) a žádná pizza nebyla objednaná. Na závodě ve Vyškově jsem od tebe očekával 2 věci: 1) domluvenou funkci traťového komisaře, který před každou RZ projde trať, aby byla jasná a srozumitelná pro všechny. 2) zajistit pizzu pro závodníky. Bohužel z Tvé strany nefungovalo ani jedno, což jsem při Tvých výhradách, které tady píšeš na adresu všech nespřátelených "kamarádů" opravdu nečekal a hodně jsi mě tím zklamal.
Ono se zřejmě ukázalo, že od klávesnice se řeší věci snáz, než v praxi...